Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proceedings of non-profit projects 2014/2015

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F15%3A43873731" target="_blank" >RIV/70883521:28130/15:43873731 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Proceedings of non-profit projects 2014/2015

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Non-profit organization projects (PRON ) The subject "Non-profit organization projects" has been running for eleven years at the Department of Marketing Communications. It is an effective way of using students' knowledge and experience in the field of non-commercial marketing communications. Many student proposals and projects over the years (reflected also in the topics of bachelor and master theses) have become not only a starting point, but often the actual solution to the social issues that are theresponsibility of the non-profit sector. A confirmation of neediness by the NGOs of the Zlin region is also the result of a survey within a KOOPERACE project that has shown that one of the requirements of non-profit organizations in the Zlin region is tocooperate with students who would help them with the promotion of preparation and implementation of projects.

  • Název v anglickém jazyce

    Proceedings of non-profit projects 2014/2015

  • Popis výsledku anglicky

    Non-profit organization projects (PRON ) The subject "Non-profit organization projects" has been running for eleven years at the Department of Marketing Communications. It is an effective way of using students' knowledge and experience in the field of non-commercial marketing communications. Many student proposals and projects over the years (reflected also in the topics of bachelor and master theses) have become not only a starting point, but often the actual solution to the social issues that are theresponsibility of the non-profit sector. A confirmation of neediness by the NGOs of the Zlin region is also the result of a survey within a KOOPERACE project that has shown that one of the requirements of non-profit organizations in the Zlin region is tocooperate with students who would help them with the promotion of preparation and implementation of projects.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7454-572-6

  • Počet stran knihy

    68

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy