Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Chaos a řád v neziskovém sektoru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870531" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870531 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Chaos a řád v neziskovém sektoru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Stále ještě převažují neziskové organizace, které nespatřují důvod k využívání profesionálních marketingových pracovníků. Hlavní příčinu spatřují v nedostatku financí i lidského potenciálu, což potvrzují i výsledky výzkumného šetření. Marketingové aktivity tak následně nemají v těchto organizacích žádný stanovený systém, nedrží se pevného řádu, nejsou stanoveny cíle marketingových aktivit, způsob kontroly a veškerá marketingová komunikace se děje bez přesně určeného plánu. Jednou z možností, jak neziskovým organizacím pomoci, je realizace kooperace se studenty vysokých škol příslušných oborů. K významný přínosům tak můžeme zařadit speciální kurz projekty neziskových organizací (PRON), jenž je již desátým rokem realizován na Ústavu marketingových komunikací FMK UTB ve Zlíně a jehož obsahem je rozšíření reciproční kooperace s organizacemi neziskového sektoru se zaměřením na zpracování projektů neziskových organizací v aktuálním sociálním kontextu partnerského prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Chaos and System in Non-profit Sector

  • Popis výsledku anglicky

    There is still a majority of organizations which do not see a reason to use professional marketing staff. The reason for not utilizing their expertise is claimed to be the lack of finances and human potential, which has been confirmed also by the research results. Subsequently, marketing activities in these organizations lack any kind of an established system, they do not follow a fixed order, there are no set objectives of marketing activities, not even control methods and all marketing communicationshappen without an apparent plan. One of the ways how to help non-profit organizations is the implementation of cooperation with the university students of relevant study programs. One of the significant contributions can be then a special course ?Projects of Non-profit Organizations" (PRON) which has been organized already for ten years by the Department of Marketing Communications of the Faculty of Multimedia Communications, Tomas Bata University in Zlín. The course deals with enhancing

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Chaos a řád v projektovém managementu a marketingových komunikacích

  • ISBN

    978-80-87500-46-0

  • Počet stran výsledku

    20

  • Strana od-do

    "99;118"

  • Počet stran knihy

    128

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly