Chaos a řád v neziskovém sektoru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F13%3A43870531" target="_blank" >RIV/70883521:28130/13:43870531 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chaos a řád v neziskovém sektoru
Popis výsledku v původním jazyce
Stále ještě převažují neziskové organizace, které nespatřují důvod k využívání profesionálních marketingových pracovníků. Hlavní příčinu spatřují v nedostatku financí i lidského potenciálu, což potvrzují i výsledky výzkumného šetření. Marketingové aktivity tak následně nemají v těchto organizacích žádný stanovený systém, nedrží se pevného řádu, nejsou stanoveny cíle marketingových aktivit, způsob kontroly a veškerá marketingová komunikace se děje bez přesně určeného plánu. Jednou z možností, jak neziskovým organizacím pomoci, je realizace kooperace se studenty vysokých škol příslušných oborů. K významný přínosům tak můžeme zařadit speciální kurz projekty neziskových organizací (PRON), jenž je již desátým rokem realizován na Ústavu marketingových komunikací FMK UTB ve Zlíně a jehož obsahem je rozšíření reciproční kooperace s organizacemi neziskového sektoru se zaměřením na zpracování projektů neziskových organizací v aktuálním sociálním kontextu partnerského prostředí.
Název v anglickém jazyce
Chaos and System in Non-profit Sector
Popis výsledku anglicky
There is still a majority of organizations which do not see a reason to use professional marketing staff. The reason for not utilizing their expertise is claimed to be the lack of finances and human potential, which has been confirmed also by the research results. Subsequently, marketing activities in these organizations lack any kind of an established system, they do not follow a fixed order, there are no set objectives of marketing activities, not even control methods and all marketing communicationshappen without an apparent plan. One of the ways how to help non-profit organizations is the implementation of cooperation with the university students of relevant study programs. One of the significant contributions can be then a special course ?Projects of Non-profit Organizations" (PRON) which has been organized already for ten years by the Department of Marketing Communications of the Faculty of Multimedia Communications, Tomas Bata University in Zlín. The course deals with enhancing
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Chaos a řád v projektovém managementu a marketingových komunikacích
ISBN
978-80-87500-46-0
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
"99;118"
Počet stran knihy
128
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—