Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE MEDIA AND SCHOOL - A TEAMMATE OR AN OPPONENT?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874940" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874940 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE MEDIA AND SCHOOL - A TEAMMATE OR AN OPPONENT?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The world shaped by the media devaluating and marginalizing personal experience of an individual relativize certainties and this often reflects in an unintentional acceptance of prefabricated values. Artificial contexts with a "constructed" reality enter the real environment, and it is advertising that draws the individual into the world of illusions with the preference of the consumerist way of life. The aim of the study is to find the answer to what system of values is preferred by current adolescents, but particularly what is the role of the authority of school in this matter.

  • Název v anglickém jazyce

    THE MEDIA AND SCHOOL - A TEAMMATE OR AN OPPONENT?

  • Popis výsledku anglicky

    The world shaped by the media devaluating and marginalizing personal experience of an individual relativize certainties and this often reflects in an unintentional acceptance of prefabricated values. Artificial contexts with a "constructed" reality enter the real environment, and it is advertising that draws the individual into the world of illusions with the preference of the consumerist way of life. The aim of the study is to find the answer to what system of values is preferred by current adolescents, but particularly what is the role of the authority of school in this matter.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET)

  • ISSN

    1303-6521

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Special I.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2016

  • Stát vydavatele periodika

    TR - Turecká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1008-1016

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus