Sociální marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874961" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874961 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie se zabývá možnostmi aplikace marketingových technik a nástrojů marketingové komunikace při komunikaci společenských témat. Jednotlivé kapitoly se zabývají definicí sociálního marketingu, jeho oblastmi a cíli, vztahu k podobným oblastem marketingu, jako jsou například politické nebo náboženské kampaně, etickými aspekty sociálního marketingu, jeho regulací a samoregulací, historií na území České republiky a ve světě, zejména ve Spojených státech amerických, rolí kreativity v sociálním marketingu a jeho efektivitou, významem sociálního marketingu v prostředí komerčních subjektů a otázkou procesu plánování sociálních marketingových kampaní. Monografie nabízí širokou paletu případových studií na různá témata. Kniha nabízí pohled na současný stav sociálního marketingu v Česku a ve světě, shrnuje také nezbytné předpoklady pro úspěšnou aplikaci sociálních marketingových kampaní v praxi.
Název v anglickém jazyce
Social Marketing
Popis výsledku anglicky
The monograph titled "Social Marketing" deals with the possibilities and specifics of the application of marketing techniques and marketing communication in the promotion of social topics. The individual chapters define the term of "social marketing", its areas and objectives, its position towards the relative communication activities, such as for instance political or religious marketing, ethical aspects of social marketing, its statutory regulations and professional self-regulation, the history of social marketing in the Czech Republic as well as its global history, especially social marketing in the United States of America, the role of creativity in social marketing and its efficiency, options and limitations of the application of the selected means of marketing communication for the needs of social marketing, the possibilities of utilization of social marketing topics within communication of commercial entities, and the process of planning of social marketing campaigns. The monograph brings a wide view of case studies of social marketing campaigns on various topics. The emphasis is put on those campaigns carried out in the Czech Republic, the conclusions of their analyses are confronted also with the findings acquired from the study of foreign campaigns. The book brings a close view on the current situation of social marketing in the Czech Republic and worldwide; it also summarizes the main principles necessary for the application of the creation and implementation of social marketing campaigns.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-80-4
Počet stran knihy
256
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—