Víra, náboženství a církve. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F17%3A63517649" target="_blank" >RIV/70883521:28130/17:63517649 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Víra, náboženství a církve. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2017
Popis výsledku v původním jazyce
Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k otázkám víry, náboženství a církveního života, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity náboženské víry, s ohledem na to, jestli oni sami jsou věřící, či nikoliv. Kvantitativní výzkum se zabýval obecným postojem české veřejnosti k otázkám víry, náboženství a církví. Speciální pozornost byla věnována image Církve římskokatolické, jakožto největšího subjektu tohoto druhu u nás. Monografie představuje pátou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení a hudby, pokračování se bude týkat nákupního chování na trzích hudebních a filmových nahrávek. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Název v anglickém jazyce
Belief, Religion and the Churches. Buying Behaviour on Cultural Goods Markets 2017
Popis výsledku anglicky
Monograph “Belief, Religion and the Churches. Buying Behaviour on Cultural Goods Markets 2017” provides an analysis of the attitudes of people towards belief, religion and churches, created on a basis of a combination of the qualitative and quantitative research. Qualitative research offered insight into the perceived benefits of the religious faith, depending of wheter a man is a believer of not. Quantitative research was focused on general attitudes towards belief, religion a the churches, with a special focus to an image of Roman Catholic Church as a greatest of this kind in the Czech Republic. The monograph is the fifth part of a more profound research in public attitudes to various fields of culture life, which follows the surveys dealing with the theatre, cinema, museums and galleries, books and reading and music and will be followed by a detailed view on the markets of music and film recordings. Concurrently, it is a part of a long-term research of buying behaviour on cultural products markets which examines the relationship between the demand sides of particular cultural product markets and tries to describe these markets in terms of the condition and evolution of preferences of buying behaviour of the Czech Republic inhabitants.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-92-7
Počet stran knihy
164
Název nakladatele
Radim Bačuvčík - VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—