Kulturní zboží jako dar : nákupní chování na trzích kulturních produktů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F18%3A63520845" target="_blank" >RIV/70883521:28130/18:63520845 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kulturní zboží jako dar : nákupní chování na trzích kulturních produktů
Popis výsledku v původním jazyce
Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k vybraným typům kulturních produktů – knihám a nahrávkám hudby a filmů, zejména z hlediska toho, zda a jak je používají jako dar pro druhé lidi. Tento obraz byl načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, jak lidé vnímají benefity tištěných knih a nosičů s hudbou a filmy, pokud jsou použity jako dary. Kvantitativní výzkum se zabýval nákupním chováním na trzích s tištěnými a elektronickými knihami, filmy na nosičích, nosiči s vážnou a populární hudbou a hudbou v elektronickém formátu. Monografie představuje šestou část hlubší sondy do postojů veřejnosti k jednotlivým oblastem kulturního života. Předchozí části se týkaly divadla, filmu, muzeí a galerií, knih a čtení, hudby a víry, církevního a náboženského života. Tato sonda je zároveň součástí autorova dlouhodobého výzkumu nákupního chování na trzích kulturních produktů, který se ve výzkumné rovině postupně zabývá vztahy mezi poptávkovou stranou jednotlivých trhů kulturních produktů i podrobnou deskripcí stavu a vývoje preferencí při nákupním chování obyvatel České republiky na těchto trzích.
Název v anglickém jazyce
Culture Goods as Gifts : Buying Behaviour on Cultural Goods Markets 2018
Popis výsledku anglicky
Monograph “Culture Goods as Gifts. Buying Behaviour on Cultural Goods Markets 2018” provides an analysis of the attitudes of people towards selected types of cultural products – books and recordings of music and films, especially in terms of whether and how they are used as gifts for other people. This image was created on a basis of a combination of the qualitative and quantitative research. Qualitative research offered insight into the perceived benefits of printed books and physical media with music and movies when used as gifts. Quantitative research was focused on purchasing behaviour in the markets for printed and electronic books, media on the media, carriers with serious and popular music, and music in electronic format. The monograph is the sixth part of a more profound research in public attitudes to various fields of culture life, which follows the surveys dealing with the theatre, cinema, museums and galleries, books and reading, music and faith, religion and church life. Concurrently, it is a part of a long-term research of buying behaviour on cultural products markets which examines the relationship between the demand sides of particular cultural product markets and tries to describe these markets in terms of the condition and evolution of preferences of buying behaviour of the Czech Republic inhabitants.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-98-9
Počet stran knihy
144
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—