Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kulturní život a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872210" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872210 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kulturní život a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních aktivit. V jednotlivých kapitolách bylo možné detailně sledovat profil skupin osob, které jednotlivé kulturní aktivity vykonávají, a porovnávat přístup jednotlivých částí populace ktěmto aktivitám. Mezi hlavní přínosy monografie patří to, že jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních aktivit ? návštěvností kulturních akcí, zájmem o získávání nahrávek hudby a filmů na nosičích a v elektronickém formátu, vztahem keknihám a čtení, a také k dalším aktivitám, které s kulturním životem a volným časem lidí souvisejí. Na základě prezentovaných dat je možno konstatovat, že existují aktivity, které se těší vysoké míře popularity (jako například kino), stejně jako aktivity vysloveně menšinové (například opereta), je možné ukázat aktivity, které jsou zajímavé pro nejrůznější demografické segmenty (například divadlo) i aktivity s jasně vyprofilovaným publikem (například koncerty vážné hudby), je možné ukáza

  • Název v anglickém jazyce

    Cultural Life And We. The Relations On The Demand Side Of Cultural Products Markets 2013

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph is focused to the buying behavior on the cultural activities (or products) markets. In its chapters we can in detail see the particular cultural products buyers? profile and their buying behavior. The study works with the selection of cultural activities ? cultural events or facilities (theatre, opera, operetta, musical, ballet and modern dance performance, cinema, classical and popular music concert, arts exhibition, museums, balls, dance events), other similar social activities (active and passive sport), manipulation with books (buying, borrowing, reading, buying and copying electronic media) and with recordings of classical and popular music and movies (buying and copying the hard and electronic media). The monograph arises from the marketing research of buying behavior of the Czech nation on the noticed cultural activities markets.It positively demonstrates coexistence of very popular cultural products (for example cinema) and on the other hand products interesting f

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87500-53-8

  • Počet stran knihy

    274

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy