Kulturní život a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872210" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872210 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kulturní život a my : vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů 2013
Popis výsledku v původním jazyce
Tato monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních aktivit. V jednotlivých kapitolách bylo možné detailně sledovat profil skupin osob, které jednotlivé kulturní aktivity vykonávají, a porovnávat přístup jednotlivých částí populace ktěmto aktivitám. Mezi hlavní přínosy monografie patří to, že jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních aktivit ? návštěvností kulturních akcí, zájmem o získávání nahrávek hudby a filmů na nosičích a v elektronickém formátu, vztahem keknihám a čtení, a také k dalším aktivitám, které s kulturním životem a volným časem lidí souvisejí. Na základě prezentovaných dat je možno konstatovat, že existují aktivity, které se těší vysoké míře popularity (jako například kino), stejně jako aktivity vysloveně menšinové (například opereta), je možné ukázat aktivity, které jsou zajímavé pro nejrůznější demografické segmenty (například divadlo) i aktivity s jasně vyprofilovaným publikem (například koncerty vážné hudby), je možné ukáza
Název v anglickém jazyce
Cultural Life And We. The Relations On The Demand Side Of Cultural Products Markets 2013
Popis výsledku anglicky
The monograph is focused to the buying behavior on the cultural activities (or products) markets. In its chapters we can in detail see the particular cultural products buyers? profile and their buying behavior. The study works with the selection of cultural activities ? cultural events or facilities (theatre, opera, operetta, musical, ballet and modern dance performance, cinema, classical and popular music concert, arts exhibition, museums, balls, dance events), other similar social activities (active and passive sport), manipulation with books (buying, borrowing, reading, buying and copying electronic media) and with recordings of classical and popular music and movies (buying and copying the hard and electronic media). The monograph arises from the marketing research of buying behavior of the Czech nation on the noticed cultural activities markets.It positively demonstrates coexistence of very popular cultural products (for example cinema) and on the other hand products interesting f
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87500-53-8
Počet stran knihy
274
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—