Vztah studentů a mladých pracujících ke kulturním produktům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872233" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872233 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vztah studentů a mladých pracujících ke kulturním produktům
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá nákupním chováním mladých lidí ve věku 12 ? 29 let na trzích kulturních produktů nebo volnočasových aktivit. Studie pracuje s výběrem kulturních produktů ? kulturními akcemi (divadlo, kino, muzea, koncerty vážné hudby), vztahem ke knihám (nákup, půjčování) a nahrávkám filmů a populární hudby (nákup nosičů, kopírování elektronických formátů). Je zaměřena na potenciální změnu v nákupním chování, která se může objevit v době, kdy člověk přestane studovat a začne pracovat. Tato změna je zkoumána v souvislosti se stupněm či typem vzdělání.
Název v anglickém jazyce
Attitudes of Students and Young Working People to Cultural Products
Popis výsledku anglicky
This chapter is focused to the buying behavior of young people aged 12 to 29 on cultural goods or leisure time activities markets. The study works with the selection of cultural products ? cultural events (theatre, cinema, museum, concerts of classical music), manipulation with books (buying, borrowing) and with recordings of movies and popular music (buying the hard media and copying the electronic media). It is focused to a potential change in buying behavior which may occur in the time of finishing the school and starting working. This change is examined from the point of view of the education provided to particular groups of the public.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-50-7
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
25-37
Počet stran knihy
160
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—