Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztah studentů a mladých pracujících ke kulturním produktům

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872233" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872233 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vztah studentů a mladých pracujících ke kulturním produktům

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá nákupním chováním mladých lidí ve věku 12 ? 29 let na trzích kulturních produktů nebo volnočasových aktivit. Studie pracuje s výběrem kulturních produktů ? kulturními akcemi (divadlo, kino, muzea, koncerty vážné hudby), vztahem ke knihám (nákup, půjčování) a nahrávkám filmů a populární hudby (nákup nosičů, kopírování elektronických formátů). Je zaměřena na potenciální změnu v nákupním chování, která se může objevit v době, kdy člověk přestane studovat a začne pracovat. Tato změna je zkoumána v souvislosti se stupněm či typem vzdělání.

  • Název v anglickém jazyce

    Attitudes of Students and Young Working People to Cultural Products

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter is focused to the buying behavior of young people aged 12 to 29 on cultural goods or leisure time activities markets. The study works with the selection of cultural products ? cultural events (theatre, cinema, museum, concerts of classical music), manipulation with books (buying, borrowing) and with recordings of movies and popular music (buying the hard media and copying the electronic media). It is focused to a potential change in buying behavior which may occur in the time of finishing the school and starting working. This change is examined from the point of view of the education provided to particular groups of the public.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Mládí a zralost v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-50-7

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    25-37

  • Počet stran knihy

    160

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly