Proměny vztahu studentů a mladých pracujících ke kulturním produktům
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872237" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872237 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proměny vztahu studentů a mladých pracujících ke kulturním produktům
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá nákupním chováním mladých lidí ve věku 12 ? 29 let na trzích kulturních produktů nebo volnočasových aktivit. Je zaměřena na potenciální změnu v nákupním chování, která se může objevit v době, kdy člověk přestane studovat a začne pracovat. Tato změna je zkoumána v souvislosti se stupněm či typem vzdělání.
Název v anglickém jazyce
Changes in Attitudes of Students and Young Working People Towards Culture
Popis výsledku anglicky
The study is focused to the buying behavior of young people aged 12 to 29 on cultural goods or lei-sure time activities markets. It is focused to a potential change in buying behavior which may occur in the time of finishing of school and starting working. This change is examined from the point of view of the education provided to particular groups of the public.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
1-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—