Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proměny vztahu studentů a mladých pracujících ke kulturním produktům

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872237" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872237 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proměny vztahu studentů a mladých pracujících ke kulturním produktům

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie se zabývá nákupním chováním mladých lidí ve věku 12 ? 29 let na trzích kulturních produktů nebo volnočasových aktivit. Je zaměřena na potenciální změnu v nákupním chování, která se může objevit v době, kdy člověk přestane studovat a začne pracovat. Tato změna je zkoumána v souvislosti se stupněm či typem vzdělání.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in Attitudes of Students and Young Working People Towards Culture

  • Popis výsledku anglicky

    The study is focused to the buying behavior of young people aged 12 to 29 on cultural goods or lei-sure time activities markets. It is focused to a potential change in buying behavior which may occur in the time of finishing of school and starting working. This change is examined from the point of view of the education provided to particular groups of the public.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Media4u Magazine

  • ISSN

    1214-9187

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    1-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus