Proměny vztahu ke kultuře po odchodu do penze
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872235" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872235 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proměny vztahu ke kultuře po odchodu do penze
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se zabývá nákupním chováním lidí ve věkové skupině 60 - 69 let na trzích kulturních produktů nebo volnočasových aktivit. Pracuje s výběrem kulturních produktů ? kulturními akcemi (divadlo, kino, muzea, koncerty vážné hudby), vztahem ke knihám (nákup, půjčování, čtení) a nahrávkám populární a vážné hudby (nákup nosičů). Je zaměřena na potenciální změnu v nákupním chování, která se může objevit v době, kdy člověk přestane pracovat a odejde do penze.
Název v anglickém jazyce
The Changes in Attitudes to Culture After Retirement
Popis výsledku anglicky
This study is focused to the buying behavior of people aged 60 to 69 on cultural goods or leisure time activities markets. The study works with the selection of cultural products ? cultural events (theatre, cinema, museum, concerts of classical music), manipulation with books (buying, borrowing, reading) and with recordings of popular and classical music (buying the hard media). It is focused to a potential change in buying behavior which may occur in the time of the end of working career and retirement.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-50-7
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
128-140
Počet stran knihy
160
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—