Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proměny vztahu ke kultuře po odchodu do penze

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F14%3A43872235" target="_blank" >RIV/70883521:28130/14:43872235 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proměny vztahu ke kultuře po odchodu do penze

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá nákupním chováním lidí ve věkové skupině 60 - 69 let na trzích kulturních produktů nebo volnočasových aktivit. Pracuje s výběrem kulturních produktů ? kulturními akcemi (divadlo, kino, muzea, koncerty vážné hudby), vztahem ke knihám (nákup, půjčování, čtení) a nahrávkám populární a vážné hudby (nákup nosičů). Je zaměřena na potenciální změnu v nákupním chování, která se může objevit v době, kdy člověk přestane pracovat a odejde do penze.

  • Název v anglickém jazyce

    The Changes in Attitudes to Culture After Retirement

  • Popis výsledku anglicky

    This study is focused to the buying behavior of people aged 60 to 69 on cultural goods or leisure time activities markets. The study works with the selection of cultural products ? cultural events (theatre, cinema, museum, concerts of classical music), manipulation with books (buying, borrowing, reading) and with recordings of popular and classical music (buying the hard media). It is focused to a potential change in buying behavior which may occur in the time of the end of working career and retirement.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Mládí a zralost v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-50-7

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    128-140

  • Počet stran knihy

    160

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly