Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingový plán pro firmu MAVE, s.r.o.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F19%3A63524051" target="_blank" >RIV/70883521:28130/19:63524051 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingový plán pro firmu MAVE, s.r.o.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na základě realizovaného terénního výzkumu a sekundárních analýz byl vytvořen marketingový plán, jehož hlavní body tvoří následující činnosti: - popis stávající situace a analýza konkurence, - kvalitativní forma marketingového výzkumu na základě individuálních rozhovorů, - definice rozhodovacího procesu a cesty zákazníka k využití služeb společnosti MVE, - doporučení pro realizaci efektivní komunikace, - plán komunikačních aktivit na rok 2020.

  • Název v anglickém jazyce

    The Marketing Plan of MAVE s.r.o.

  • Popis výsledku anglicky

    The marketing plan was created on the base of field research and other secondary analyses. The marketing plan includes the forllowing main activities: - description of the current situation and analysis of competition, - qualitative form of marketing research based on individual interviews, - definition of decision-making process and - recommendations for expected communications, - a communication activity plan for 2020.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    29

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    MAVE, s.r.o.

  • Verze