Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mladí lidé a hmotné produkty: spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F22%3A63555758" target="_blank" >RIV/70883521:28130/22:63555758 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/52377" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/handle/10563/52377</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-127-6" target="_blank" >10.7441/978-80-7678-127-6</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mladí lidé a hmotné produkty: spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    onografie „Mladí lidé a hmotné produkty : Spotřebitelské preference“ přináší dílčí výsledky dlouhodobého kvantitativního výzkumu, který má za cíl zjistit preference obyvatel České republiky v oblasti několika okruhů entit. Tyto okruhy se v pricipu týkají nákupního chování na trzích zboží a služeb (hmotné produkty a služby, o které se lidé zajímají, položky, které nakupují při běžném nákupu, preferované značky), volnočasových aktivit (aktivní a pasivní sport, atraktivita jednotlivých možností trávení volného času), mediálního chování (sledovaná zpravodajská média, televizní programy), postoje ke kultuře (preferované hudební styly, filmové žánry) a obecných názorů a postojů (postoj k politickým osobnostem, hodnotám, ztotožnění se s určitými světonázorovými výroky). Tato monografie podrobně analyzuje postoje k jednomu z okruhů, a to ke hmotným produktům, které sleduje u věkové kategorie osob ve věku 12 – 29 let. Všímá si podrobně rozdílů v preferencích jednotlivých demografických a geografických segmentů a vztahů mezi preferencemi jednotlivých kategorií hmotných produktů, stejně jako vztahů preferencí hmotných produktů a položek z ostatních sledovaných oblastí. Je zde představena také spotřebitelská typologie, vytvořená na základě dat o preferencích hmotných produktů v této věkové skupině.

  • Název v anglickém jazyce

    Young People and Tangible Products : Consumer Preferences in the Area of Products and Communication

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph Young People and Tangible Products : Consumer Preferences in the Area of Products and Communication offers a discussion of partial results of long-term quantitative research, aimed at determining preferences of the Czech Republic population in several areas. The areas examined in this research mainly concern shopping behavior within the markets of goods and services (tangible products and services that people are interested in, items they include in their regular purchase, preferred brands), leisure time activities (active and passive sports, attractiveness of various options of leisure time activities), media behavior (preferred news media, television programs), attitudes towards culture (preferred musical styles, film genres) and general opinions and attitudes (attitudes towards political figures, values, identification with certain worldviews). This monograph analyzes in detail the attitudes towards one of the areas, namely that of tangible products, in an age group 12 – 29. It describes in detail the differences in the preferences of individual demographic and geographical groups and the relations between the preferences in individual categories of tangible products, as well as the relations between the preferences in tangible products and items from other monitored areas. The consumer typology, created on the basis of the data on preferences in tangible products within this age group, is also presented here.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7678-127-6

  • Počet stran knihy

    787

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy