Zralé generace a hmotné produkty : spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F23%3A63573838" target="_blank" >RIV/70883521:28130/23:63573838 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-215-0" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-215-0</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-215-0" target="_blank" >10.7441/978-80-7678-215-0</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zralé generace a hmotné produkty : spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Tato monografie je zaměřena na jeden ze zmíněných devatenácti okruhů, jímž jsou preference v oblasti hmotných produktů, které jsou zde specificky zkoumány ve skupině osob ve věku nad 50 let (včetně). Jsou zde samozřejmě prezentovány výsledky všech sledovaných okruhů (kapitola 3), oblast hmotných produktů je nicméně analyzována do větších podrobností (kapitoly 4, kde jsou analyzovány rozdíly v preferencích u různých demografických a geografických skupin, a 5, kde je představena behaviorálně orientovaná spotřebitelská typologie), je však zkoumán i vztah k okruhům ostatním (což se děje zejména v Příloze I.).
Název v anglickém jazyce
Mature generations and tangible products: consumer preferences in products and communication
Popis výsledku anglicky
This monograph focuses on one of the nineteen areas mentioned above, namely preferences in the area of tangible products, which are specifically examined here in the group of people aged 50 and over (inclusive). Of course, the results for all the categories are presented (Chapter 3), but the area of tangible products is analyzed in greater detail (Chapters 4, where differences in preferences between different demographic and geographical groups are analyzed, and 5, where behavioral consumer typologies are presented), but the relationship with the other categories is also examined (which is particularly the case in Appendix I).
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50803 - Information science (social aspects)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7678-215-0
Počet stran knihy
845
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS knihy
—