Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zralé generace a hmotné produkty : spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F23%3A63573838" target="_blank" >RIV/70883521:28130/23:63573838 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-215-0" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-215-0</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/978-80-7678-215-0" target="_blank" >10.7441/978-80-7678-215-0</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zralé generace a hmotné produkty : spotřebitelské preference v oblasti produktů a komunikace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato monografie je zaměřena na jeden ze zmíněných devatenácti okruhů, jímž jsou preference v oblasti hmotných produktů, které jsou zde specificky zkoumány ve skupině osob ve věku nad 50 let (včetně). Jsou zde samozřejmě prezentovány výsledky všech sledovaných okruhů (kapitola 3), oblast hmotných produktů je nicméně analyzována do větších podrobností (kapitoly 4, kde jsou analyzovány rozdíly v preferencích u různých demografických a geografických skupin, a 5, kde je představena behaviorálně orientovaná spotřebitelská typologie), je však zkoumán i vztah k okruhům ostatním (což se děje zejména v Příloze I.).

  • Název v anglickém jazyce

    Mature generations and tangible products: consumer preferences in products and communication

  • Popis výsledku anglicky

    This monograph focuses on one of the nineteen areas mentioned above, namely preferences in the area of tangible products, which are specifically examined here in the group of people aged 50 and over (inclusive). Of course, the results for all the categories are presented (Chapter 3), but the area of tangible products is analyzed in greater detail (Chapters 4, where differences in preferences between different demographic and geographical groups are analyzed, and 5, where behavioral consumer typologies are presented), but the relationship with the other categories is also examined (which is particularly the case in Appendix I).

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50803 - Information science (social aspects)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7678-215-0

  • Počet stran knihy

    845

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy