Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Technology-Enhanced Learning Tools: A Survey of Use in European Higher Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F12%3A43868516" target="_blank" >RIV/70883521:28140/12:43868516 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Technology-Enhanced Learning Tools: A Survey of Use in European Higher Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main aim of the paper is to investigate which technology-enhanced learning tools are used in European higher education, to what specific purposes and how intensively they are employed, and what costs are associated to them. The source of presented information is based on responses of 100 universities from 27 European countries to a ?Learning Tools Survey?, which has been created in Vienna University of Economics and Business Administration and which was distributed under the terms of the European Union?s Sixth Framework Programme project Intercultural Learning Campus (iCamp).

  • Název v anglickém jazyce

    Technology-Enhanced Learning Tools: A Survey of Use in European Higher Education

  • Popis výsledku anglicky

    The main aim of the paper is to investigate which technology-enhanced learning tools are used in European higher education, to what specific purposes and how intensively they are employed, and what costs are associated to them. The source of presented information is based on responses of 100 universities from 27 European countries to a ?Learning Tools Survey?, which has been created in Vienna University of Economics and Business Administration and which was distributed under the terms of the European Union?s Sixth Framework Programme project Intercultural Learning Campus (iCamp).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0089" target="_blank" >ED2.1.00/03.0089: Centrum bezpečnostních, informačních a pokročilých technologií (CEBIA-Tech)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    WSEAS Transactions on Information Science and Applications

  • ISSN

    1790-0832

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    9

  • Číslo periodika v rámci svazku

    10

  • Stát vydavatele periodika

    GR - Řecká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    316-326

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus