Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE ROLE OF CRITICAL THINKING IN QUESTION DESIGNING IN TEACHING WITH STUDENT RESPONSE SYSTEM

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F13%3A43870739" target="_blank" >RIV/70883521:28140/13:43870739 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Úloha kritického mysleniapri tvorbe otázok pri vyučovaní s využitím hlasovacieho zariadenia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok prezentuje rozvíjanie kritického myslenia, ako jednu z kľúčových kompetencií 21. storočia, ktorá musí byť neoddeliteľnou súčasťou vzdelávania v informačnej spoločnosti. Kladenie vhodných otázok pomocou hlasovacieho zriadenia je základným predpokladom pre tento proces, pretože otázky, tak zo strany učiteľa ako i zo strany študentov môžu spúšťať mnohé myšlienkové procesy a tým podporovať rozvoj myslenia. Stručne sa zmienime aj o moderných didaktických prostriedkoch a koncepciách využívajúcich kladenie otázok pri svojej činnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    THE ROLE OF CRITICAL THINKING IN QUESTION DESIGNING IN TEACHING WITH STUDENT RESPONSE SYSTEM

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents critical thinking development as one of the key competencies of th 21st Century, which have to be an integral part of education in information society. Asking appropriate questions via the response system is essential to this process, because the questions asked by teachers as well as by students has the possibility to activite thinking processes and thereby promote the development of thinking. We also mentioned about the innovative didactic tools and methods using questioning as the part of their concepts.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Časopic pro technickou a informační výchovu

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1/2013, 5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    5-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus