THE ROLE OF CRITICAL THINKING IN QUESTION DESIGNING IN TEACHING WITH STUDENT RESPONSE SYSTEM
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F13%3A43870739" target="_blank" >RIV/70883521:28140/13:43870739 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Úloha kritického mysleniapri tvorbe otázok pri vyučovaní s využitím hlasovacieho zariadenia
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok prezentuje rozvíjanie kritického myslenia, ako jednu z kľúčových kompetencií 21. storočia, ktorá musí byť neoddeliteľnou súčasťou vzdelávania v informačnej spoločnosti. Kladenie vhodných otázok pomocou hlasovacieho zriadenia je základným predpokladom pre tento proces, pretože otázky, tak zo strany učiteľa ako i zo strany študentov môžu spúšťať mnohé myšlienkové procesy a tým podporovať rozvoj myslenia. Stručne sa zmienime aj o moderných didaktických prostriedkoch a koncepciách využívajúcich kladenie otázok pri svojej činnosti.
Název v anglickém jazyce
THE ROLE OF CRITICAL THINKING IN QUESTION DESIGNING IN TEACHING WITH STUDENT RESPONSE SYSTEM
Popis výsledku anglicky
The article presents critical thinking development as one of the key competencies of th 21st Century, which have to be an integral part of education in information society. Asking appropriate questions via the response system is essential to this process, because the questions asked by teachers as well as by students has the possibility to activite thinking processes and thereby promote the development of thinking. We also mentioned about the innovative didactic tools and methods using questioning as the part of their concepts.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Časopic pro technickou a informační výchovu
ISSN
1803-537X
e-ISSN
—
Svazek periodika
1/2013, 5
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
5-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—