Energia in nature, technology and society
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F13%3A43871239" target="_blank" >RIV/70883521:28140/13:43871239 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Energia v prírode, technike a spoločnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Práca sa zaoberá návrhom, prípravou a realizáciou novej formy projektového vyučovania s využívaním IKT, nazvanej Integrovaný e - Learning (INTe - L) založenej na: laboratórnom a reálnom vzdialenom experimentu cez Internet, e - interaktívnych simuláciácha e - materiáloch, pre tematický celok základnej školy "Energia v prírode, technike a spoločnosti" , pozostávajúcej zo šiestich čiastkových projektov (ČP) . Následne úlohy pre jednotlivé ČP boli navrhnuté s nasadením všetkých troch INTe - L komponentov.Pre získanie relevantnej spätnej väzby, pre - test, post - test a priebežné didaktické testy, rovnako ako dotazník a rozhovor boli pripravené. Cieľom predvýskumu bolo overiť možnosti využitia INTe-L stratégie v projektovom vyučovaní a zistiť prípadné jejúskalia a tiež testovanie, či navrhované výskumné nástroje fungujú správne. Na overenie navrhnutej hypotézy výskumu sme realizovali pedagogický experiment na vzorke 155 respondentov. Dosiahnuté výsledky v experimentálnej skupine (ES) bol
Název v anglickém jazyce
Energia in nature, technology and society
Popis výsledku anglicky
The work deals with the proposal, preparation and implementation of a new form of project education using ICT called Integrated e-learning (INTe-L) strategy based on: real and real remote experiment via the Internet, e- interactive simulations and e-learning material, in a primary school unit ?Energy in the nature, technology and society? consisting of six sub-projects (SP). Subsequently, assignments for individual SP were designed with implementing all INTe-L components. To get relevant feedback, pre-test, post-test and continuous didactic test, as well as questionnaire and interview were developed.The objective of the survey carried out prior to the research was to verify the possibilities of utilising the strategy of INTe-L in project education, todetect possible pitfalls and to tests whether the research tools work properly. To verify the hypothesis of research investigation, we carried out a pedagogical experiment on a sample of 155 respondents. The results attained in the experi
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-8082-756-4
Počet stran knihy
90
Název nakladatele
Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS knihy
—