Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Energia in nature, technology and society

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F13%3A43871239" target="_blank" >RIV/70883521:28140/13:43871239 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Energia v prírode, technike a spoločnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Práca sa zaoberá návrhom, prípravou a realizáciou novej formy projektového vyučovania s využívaním IKT, nazvanej Integrovaný e - Learning (INTe - L) založenej na: laboratórnom a reálnom vzdialenom experimentu cez Internet, e - interaktívnych simuláciácha e - materiáloch, pre tematický celok základnej školy "Energia v prírode, technike a spoločnosti" , pozostávajúcej zo šiestich čiastkových projektov (ČP) . Následne úlohy pre jednotlivé ČP boli navrhnuté s nasadením všetkých troch INTe - L komponentov.Pre získanie relevantnej spätnej väzby, pre - test, post - test a priebežné didaktické testy, rovnako ako dotazník a rozhovor boli pripravené. Cieľom predvýskumu bolo overiť možnosti využitia INTe-L stratégie v projektovom vyučovaní a zistiť prípadné jejúskalia a tiež testovanie, či navrhované výskumné nástroje fungujú správne. Na overenie navrhnutej hypotézy výskumu sme realizovali pedagogický experiment na vzorke 155 respondentov. Dosiahnuté výsledky v experimentálnej skupine (ES) bol

  • Název v anglickém jazyce

    Energia in nature, technology and society

  • Popis výsledku anglicky

    The work deals with the proposal, preparation and implementation of a new form of project education using ICT called Integrated e-learning (INTe-L) strategy based on: real and real remote experiment via the Internet, e- interactive simulations and e-learning material, in a primary school unit ?Energy in the nature, technology and society? consisting of six sub-projects (SP). Subsequently, assignments for individual SP were designed with implementing all INTe-L components. To get relevant feedback, pre-test, post-test and continuous didactic test, as well as questionnaire and interview were developed.The objective of the survey carried out prior to the research was to verify the possibilities of utilising the strategy of INTe-L in project education, todetect possible pitfalls and to tests whether the research tools work properly. To verify the hypothesis of research investigation, we carried out a pedagogical experiment on a sample of 155 respondents. The results attained in the experi

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-8082-756-4

  • Počet stran knihy

    90

  • Název nakladatele

    Trnavská univerzita, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Trnava

  • Kód UT WoS knihy