THE UTILIZATION OF INTEGRATED E-LEARNING IN THE THEME ?OSCILLATIONS, WAVES AND OPTICS?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F12%3A43869281" target="_blank" >RIV/70883521:28140/12:43869281 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
VYUŽITIE INTEGROVANÉHO E-LEARNINGU VO VYUČOVANÍ TÉMY ?KMITY, VLNY, OPTIKA?
Popis výsledku v původním jazyce
Prezentovaná štúdia je zameraná na využitie integrovaného elektronického vzdelávania (INTe-L) na tému "Kmity, vlny a optika" v základných a stredných školách. INTe-L je nová stratégia vyučovania a učenia prírodovedných a technických predmetov. Skladá saz troch zložiek: laboratórny alebo reálne vzdialený experiment, virtuálny experiment a e- študijné materiály.. Cieľom stratégie INTe-L je zvýšenie kvality vzdelávania prostredníctvom pozorovania a experimentovania s využitím všetkých foriem experimentova najnovších informačných a komunikačných technológií. Jednotlivé komponenty INTe-L boli implementované na plnenie úloh fyzikálneho vzdelávania prostredníctvom projektu na tému "Kmity, vlny a optika" v základných a stredných školách..
Název v anglickém jazyce
THE UTILIZATION OF INTEGRATED E-LEARNING IN THE THEME ?OSCILLATIONS, WAVES AND OPTICS?
Popis výsledku anglicky
The presented studies is aimed at the utilization of Integrated e-Learning (INTe-L) in the theme ?Oscillations, Waves and Optics? in primary and secondary school physics education. INTe-L is new strategy of teaching and learning science and technical subjects. It is composed of three components: real or real remote experiments, virtual experiments and study e-materials. The goal of the INTe-L strategy is to improve the quality of science and technical subjects education via observations and active experimentation with the utilization of all forms of experiments and the latest information and communication technologies. The individual INTe-L components were implemented to project assignments in the theme ?Oscillations, Waves and Optics? in primary and secondary school physics education.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
BI - Akustika a kmity
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Acta Facultatis
ISBN
978-80-970625-7-6
Počet stran výsledku
51
Strana od-do
1-101
Počet stran knihy
101
Název nakladatele
Trnavská univerzita v Trnave
Místo vydání
Trnava
Kód UT WoS kapitoly
—