Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DYNAMIC GEOMETRY ENVIRONMENTS AS COGNITIVE TOOL IN MATHEMATIC EDUCATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28140%2F15%3A43873861" target="_blank" >RIV/70883521:28140/15:43873861 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201502-0005_PROSTREDI_DYNAMICKE_GEOMETRIE_JAKO_KOGNITIVNI_NASTROJ_V_MATEMATICKEM_VZDELAVANI.php?l=en" target="_blank" >http://www.jtie.upol.cz/artkey/jti-201502-0005_PROSTREDI_DYNAMICKE_GEOMETRIE_JAKO_KOGNITIVNI_NASTROJ_V_MATEMATICKEM_VZDELAVANI.php?l=en</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2015.017" target="_blank" >10.5507/jtie.2015.017</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    DYNAMIC GEOMETRY ENVIRONMENTS AS COGNITIVE TOOL IN MATHEMATIC EDUCATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper we deal with a possibility of the application of dynamic and interactive geometry software in the mathematics teaching at our schools. We offer their brief characteristics and describe their integration among cognitive computing technologies. The greater attention is paid to GeoGebra Software in order to show its specific use as a cognitive tool. We describe the importance and the role of dynamic geometry programs in the discovery of new knowledge by the experimentation and manipulation ofthe interactive construction. Each phase of this process we generally define and then illustrate with a specific example.

  • Název v anglickém jazyce

    DYNAMIC GEOMETRY ENVIRONMENTS AS COGNITIVE TOOL IN MATHEMATIC EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we deal with a possibility of the application of dynamic and interactive geometry software in the mathematics teaching at our schools. We offer their brief characteristics and describe their integration among cognitive computing technologies. The greater attention is paid to GeoGebra Software in order to show its specific use as a cognitive tool. We describe the importance and the role of dynamic geometry programs in the discovery of new knowledge by the experimentation and manipulation ofthe interactive construction. Each phase of this process we generally define and then illustrate with a specific example.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Technology and Information Education

  • ISSN

    1803-537X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    45-54

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus