Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace prvků psychosomatiky v přípravě sociálních pedagogů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F08%3A63509910" target="_blank" >RIV/70883521:28150/08:63509910 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace prvků psychosomatiky v přípravě sociálních pedagogů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem tohoto příspěvku je seznámení s návrhem obsahu psychosomatické přípravy v pregraduální přípravě sociálních pedagogů. Tato psychosomatická kultivace otevírá před studentem potřebu výchovy k hlasu, k řečovému a pohybovému jednání. Ve všech těchto psychosomatických disciplínách nejde jen o techniky, ale učitel pomáhá studentovi najít jeho individuální výraz. Předpokladem této koncepce je tedy to, že naznačená cesta vede k utváření autorského postoje. To znamená, že profesionálové jsou obrazně řečeno?autory svých činů? tj. jsou schopni samostatně uvažovat, koncipovat nová řešení problémů, tvořivě a odpovědně vstupovat do různých sociálních situací.

  • Název v anglickém jazyce

    The Application of Psychosomatic Components in Social Pedagogues´ preparation

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to introduce the proposed design of the psychosomatic preparation in undergraduate pedagogue training. This psychosomatic cultivation opens before students the need for the education and training of the voice, and for self-expression through speech and movement. In all of these psychosomatic disciplines, it has not only to do with techniques ? but the teacher assists the students to find their own forms of expressions. The presumption of this conception therefore is that the above outlined path leads to the formation of their artistic and creative attitudes. This means that these professionals are ? figuratively speaking ? ?authors of their own acts and activities?. That is to say, that they are able to independently weigh situations, to conceive new solutions to problems, and to creatively and responsibly deal with various social situations.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus