Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přípravné vzdělávání učitelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63509960" target="_blank" >RIV/70883521:28150/09:63509960 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přípravné vzdělávání učitelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V kapitole jsou na základě současných poznatků a výsledků výzkumů prezentovány problémy a doporučení pro přípravné vzdělávání učitelů. Autor klade důraz na zkušenostní učení, sebereflexi a rozvoj tacitních znalostí v přípravě budoucích učitelů. Ukazuje,že učitelskou profesi si nelze osvojit pouze imitací a myšlením (?přes hlavu?), ale celostně na základě experimentování studentů učitelství, do něhož je zapojeno celé tělo.

  • Název v anglickém jazyce

    Preliminary education of teachers

  • Popis výsledku anglicky

    In the chapter there are presented problems and recommendations for preliminary education of teachers on the basis of contemporary knowledges. The author emphasizes experience knowledge, self-reflection and development of tacit knowledge in preparation of intending teachers. He illustrates that a profession of teacher cannot be developed only by imitation and thinking ("through head") but globally on the basis of experimanting of students of pedagogy which involves whole body.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pedagogická encyklopedie

  • ISBN

    978-80-7367-546-2

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    935

  • Název nakladatele

    Portál

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS kapitoly