Školní vzdělávací program a volba výukových strategií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F09%3A63509976" target="_blank" >RIV/70883521:28150/09:63509976 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Školní vzdělávací program a volba výukových strategií
Popis výsledku v původním jazyce
Práce s kurikulem poskytuje učiteli svobodu v jeho tvůrčí odborné práci. Učitel je aktivním tvůrcem a realizátorem Školního vzdělávacího plánu a je současně také odpovědný za jeho realizaci a učební výsledky žák?.Školní vzdělávací program má být proto konstruován tak, aby rozvíjel všechny oblasti osobnosti žáka. To klade značné nároky na znalost a volbu vhodných výukových strategií.
Název v anglickém jazyce
School curriculum and the choice of teaching strategies
Popis výsledku anglicky
In this contribution author presents the outcomes of field in a work with curriculum documents takes freedom to teacher in his professional work. Teacher is presented as an active developer and creative author of school education plan. Author sets out the results of his work on construction of development personal and self managing of personality. The second part of the paper focuses author means of educational strategies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Škola v proměnách: Učitel - žák - učivo
ISBN
978-80-7318-904-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—