Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Motivace a sebekázeň jako základ autoregulace učení aneb autoregulace prizmatem Peckovy koncepce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A43865553" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:43865553 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Motivace a sebekázeň jako základ autoregulace učení aneb autoregulace prizmatem Peckovy koncepce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorka se v předkládané kapitole zabývá problematikou autoregulace v životě člověka s akcentem na autoregulaci učení žáků / studentů. Hledá možné determinanty, které významnou měrou ovlivňují stupeň rozvoje jedincovy autoregulace. Umění poctivé reflexe,kdy je jedinec schopen identifikovat svoje silné i slabé stránky v procesu učení, sledovat sám sebe a na základě výsledků introspekce provádět potřebné korekce a změny, pokládá za možnou cestu k dosažení vysokého stupně rozvoje autoregulace učení. Ve shodě s Peckem považuje poctivý přístup k sobě samému, motivaci a vůli za základní stavební kameny autoregulace učení.

  • Název v anglickém jazyce

    Motivation and selfdiscipline as a basic of auto-regulation of learning or auto-regulation by prism of Pecka´s conception

  • Popis výsledku anglicky

    In the presented chapter the author deals with the issue of auto-regulation within one?s life focusing on the auto-regulation of pupils?/students? learning. She looks for possible determinants that quite significantly influence the degree of the development of an individual?s auto-regulation. She considers the skill of an honest reflection when an individual is able to identify his strong and weak points within the process of learning, to follow himself and to make, on the basis of results of introspection, corrections and changes, to be a possible way to achieving a high degree of the development of auto-regulation of learning. In agreement with Peck she considers an honest approach to himself, motivation and will to be the foundations of auto-regulation of learning.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1240" target="_blank" >GA406/09/1240: Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů pomáhajících profesí.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kognitivní a nonkognitivní determinanty rozvoje autoregulace učení studentů

  • ISBN

    978-80-7315-214-7

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    93-100

  • Počet stran knihy

    126

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly