Odpovědnost studentů ošetřovatelství na praxi z pohledu sester
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509936" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:63509936 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Odpovědnost studentů ošetřovatelství na praxi z pohledu sester
Popis výsledku v původním jazyce
U zdravotnických pracovníků, ale také studentů Ošetřovatelství, hraje při poskytování ošetřovatelské péče významnou roli odpovědnost. Jak přistupuje student k práci během praxe na klinických pracovištích, tak se většinou tato skutečnost odráží na jeho přístupu při výkonu budoucího povolání. Proto je tomuto aspektu věnována velká pozornost. Autorky ve svém příspěvku seznamují s dílčími výsledky šetření, které proběhlo v rámci výzkumné práce s názvem Metakognitivní strategie jako nástroj k rozvoji odpovědnosti studentů ošetřovatelství na praxi. Předmětem této části výzkumu bylo zjistit, jaký mají sestry názor na odpovědnost studentů praktikujících na pracovištích, kde pracují a zjistit, zda a jaké metakognitivní strategie tyto sestry využívají při prácise studenty.
Název v anglickém jazyce
Responsibility of nursing students to practice from the perspective of nurses
Popis výsledku anglicky
For health workers, but also students of nursing care an important role responsibility. How to treat the student to work during practice at the clinics, so this is usually reflected in its approach in future work. Therefore, this aspect of attention. Inher contribution acquainted with some results of investigations carried out in the research, called metacognitive strategies as a tool to develop students´ responsibility for nursing practice. The object of this part of the research was to determine howthey view the responsibility of nurse practitioners students at the places where they work and determine wheater and how such metacognitive strategies nurses used when working with students.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z 5. Mezinárodní konference všeobecných sester a pracovníků vzdělávajících nelékařská zdravotnická povolání
ISBN
978-80-7013-514-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
NCO NZO
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—