Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Odpovědnost studentů ošetřovatelství na praxi z pohledu sester

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509936" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:63509936 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Odpovědnost studentů ošetřovatelství na praxi z pohledu sester

  • Popis výsledku v původním jazyce

    U zdravotnických pracovníků, ale také studentů Ošetřovatelství, hraje při poskytování ošetřovatelské péče významnou roli odpovědnost. Jak přistupuje student k práci během praxe na klinických pracovištích, tak se většinou tato skutečnost odráží na jeho přístupu při výkonu budoucího povolání. Proto je tomuto aspektu věnována velká pozornost. Autorky ve svém příspěvku seznamují s dílčími výsledky šetření, které proběhlo v rámci výzkumné práce s názvem Metakognitivní strategie jako nástroj k rozvoji odpovědnosti studentů ošetřovatelství na praxi. Předmětem této části výzkumu bylo zjistit, jaký mají sestry názor na odpovědnost studentů praktikujících na pracovištích, kde pracují a zjistit, zda a jaké metakognitivní strategie tyto sestry využívají při prácise studenty.

  • Název v anglickém jazyce

    Responsibility of nursing students to practice from the perspective of nurses

  • Popis výsledku anglicky

    For health workers, but also students of nursing care an important role responsibility. How to treat the student to work during practice at the clinics, so this is usually reflected in its approach in future work. Therefore, this aspect of attention. Inher contribution acquainted with some results of investigations carried out in the research, called metacognitive strategies as a tool to develop students´ responsibility for nursing practice. The object of this part of the research was to determine howthey view the responsibility of nurse practitioners students at the places where they work and determine wheater and how such metacognitive strategies nurses used when working with students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z 5. Mezinárodní konference všeobecných sester a pracovníků vzdělávajících nelékařská zdravotnická povolání

  • ISBN

    978-80-7013-514-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    NCO NZO

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku