Nadaný žák
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509974" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:63509974 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Nadaný žák
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá problematikou nadaných žáků. V úvodu se zaměřuje na historii nadání a současný stav tematiky v České republice. Následuje vymezení základních termínů a teorií nadání. Publikace se dále zabývá charakteristikou osobnosti nadaných dětí.Vyjmenovává některé obecné projevy dětí v kognitivní, afektivní a motorické oblasti, které dokresluje přiloženými kasuistikami. Navazující kapitola je zaměřena na možnosti a metody identifikace a výběru nadaných. Stěžejní část práce tvoří kapitola o vzdělávání nadaných, která navrhuje modifikace založené na úpravách v rámci obsahu výuky, vzdělávacího procesu, prostředí výuky, výsledků vzdělávání a hodnocení. Práci uzavírají ukázky konkrétních vyučovacích hodin v rámci nejrůznějších předmětů
Název v anglickém jazyce
Gifted Pupil
Popis výsledku anglicky
The book deals with the problem of gifted pupils. The introduction focuses on the history and current status of giftedness in the Czech Republic. The following are definitions of basic terms and theories of giftedness. The book also deals with the characteristics of gifted children. It lists some common characteristics of children in cognitive, affective and motor areas, which illustrates the attached case studies. Following chapter is focused on the possibilities and methods of identifying and selecting talented children. The main part of the chapter focuses on gifted education and suggests modifications based on adjustments to the teaching content, learning process, learning environments, learning outcomes and assessment. The monography is concludedwith examples of specific lessons in various subjects.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7315-197-3
Počet stran knihy
124
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—