Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nadaný žák

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509974" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:63509974 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nadaný žák

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá problematikou nadaných žáků. V úvodu se zaměřuje na historii nadání a současný stav tematiky v České republice. Následuje vymezení základních termínů a teorií nadání. Publikace se dále zabývá charakteristikou osobnosti nadaných dětí.Vyjmenovává některé obecné projevy dětí v kognitivní, afektivní a motorické oblasti, které dokresluje přiloženými kasuistikami. Navazující kapitola je zaměřena na možnosti a metody identifikace a výběru nadaných. Stěžejní část práce tvoří kapitola o vzdělávání nadaných, která navrhuje modifikace založené na úpravách v rámci obsahu výuky, vzdělávacího procesu, prostředí výuky, výsledků vzdělávání a hodnocení. Práci uzavírají ukázky konkrétních vyučovacích hodin v rámci nejrůznějších předmětů

  • Název v anglickém jazyce

    Gifted Pupil

  • Popis výsledku anglicky

    The book deals with the problem of gifted pupils. The introduction focuses on the history and current status of giftedness in the Czech Republic. The following are definitions of basic terms and theories of giftedness. The book also deals with the characteristics of gifted children. It lists some common characteristics of children in cognitive, affective and motor areas, which illustrates the attached case studies. Following chapter is focused on the possibilities and methods of identifying and selecting talented children. The main part of the chapter focuses on gifted education and suggests modifications based on adjustments to the teaching content, learning process, learning environments, learning outcomes and assessment. The monography is concludedwith examples of specific lessons in various subjects.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7315-197-3

  • Počet stran knihy

    124

  • Název nakladatele

    Paido

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy