Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Film jako výrazná pedagogická a andragogická metoda ve výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F11%3A43867953" target="_blank" >RIV/70883521:28150/11:43867953 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Film jako výrazná pedagogická a andragogická metoda ve výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Film je významným pedagogickým prostředkem. Používáním filmových příběhů je možno zasáhnout do výchovy nejenom kognitivního rozměru osobnosti, ale i emocionálního, etického a filozofického.

  • Název v anglickém jazyce

    Film as a significant pedagogical and andragogical method in teaching

  • Popis výsledku anglicky

    Film as a genre proves to be an important auxiliary method in the teaching of history, as it helps passing historical facts to students in an effective manner. Moreover, if we present artistic feature movies, in addition to documentaries, the films havenot merely an informative, but also axiological, ethical, as well as philosophical impact. Making use of this potential fulfills a certain role in terms of knowledge, as well as in terms of social enlightenment. We point out this fact in our chapter on the application of Socrates? and Patočka?s philosophical interpretations of educational development of students. Individual phases of this educational process are documented in the American film Between the Lines.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sborník prací Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně, řada společenských věd

  • ISSN

    1211-6068

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    99-104

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus