The door to the unknown or the road to the knowledge - personal life story of the novice researcher
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F13%3A43870775" target="_blank" >RIV/70883521:28150/13:43870775 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Dvere do neznáma alebo cesta za poznaním - osobný príbeh začínajúceho výskumníka
Popis výsledku v původním jazyce
V posledných desaťročiach sa pozornosť vo výskumnej oblasti v ?pedagogickom svete? orientuje na učiteľovo myslenie a uvažovanie a životný príbeh učiteľa. Článok sa zaoberá autorkiným osobným životným príbehom ako začínajúcom výskumníkovi z pohľadu niekoľkých hľadísk a kategórií. Cieľom tohto príspevku je opísať a analyzovať motívy ovplyvňujúce autorku ako začínajúcu výskumníčku. Využila sa retrospektívna esej ako výskumná metóda napísaná začínajúcim výskumníkom a taktiež obsahová analýza eseje. V záveresa reflektujú autorkine individuálne motívy považované za dôležité medzníky v jej ceste za poznaním (pedagogickým, vedeckým) a na ceste za poznávaním vo vedeckom živote.
Název v anglickém jazyce
The door to the unknown or the road to the knowledge - personal life story of the novice researcher
Popis výsledku anglicky
Over the last decade, the teacher´s thinking and reasoning and life story of the teacher has emerged as an important research area in ?pedagogical world?. This paper refers the authors´ personal view about life story of the novice researcher in several perspectives and categories. The aim of this paper is describing the description and analysis of motives that influenced the author as the novice researcher. The research method employed include a retrospective essay by novice researcher and content analysis of essay. Finally, individual motives are reflected by author as an important landmarks on her road to the knowledge (pedagogical, science) and the road to the cognitive process of the scientific life.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Študentské fórum XIII.
ISBN
978-80-7454-293-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
4-10
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Velké Bílovice
Datum konání akce
6. 12. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—