Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The door to the unknown or the road to the knowledge - personal life story of the novice researcher

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F13%3A43870775" target="_blank" >RIV/70883521:28150/13:43870775 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Dvere do neznáma alebo cesta za poznaním - osobný príbeh začínajúceho výskumníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V posledných desaťročiach sa pozornosť vo výskumnej oblasti v ?pedagogickom svete? orientuje na učiteľovo myslenie a uvažovanie a životný príbeh učiteľa. Článok sa zaoberá autorkiným osobným životným príbehom ako začínajúcom výskumníkovi z pohľadu niekoľkých hľadísk a kategórií. Cieľom tohto príspevku je opísať a analyzovať motívy ovplyvňujúce autorku ako začínajúcu výskumníčku. Využila sa retrospektívna esej ako výskumná metóda napísaná začínajúcim výskumníkom a taktiež obsahová analýza eseje. V záveresa reflektujú autorkine individuálne motívy považované za dôležité medzníky v jej ceste za poznaním (pedagogickým, vedeckým) a na ceste za poznávaním vo vedeckom živote.

  • Název v anglickém jazyce

    The door to the unknown or the road to the knowledge - personal life story of the novice researcher

  • Popis výsledku anglicky

    Over the last decade, the teacher´s thinking and reasoning and life story of the teacher has emerged as an important research area in ?pedagogical world?. This paper refers the authors´ personal view about life story of the novice researcher in several perspectives and categories. The aim of this paper is describing the description and analysis of motives that influenced the author as the novice researcher. The research method employed include a retrospective essay by novice researcher and content analysis of essay. Finally, individual motives are reflected by author as an important landmarks on her road to the knowledge (pedagogical, science) and the road to the cognitive process of the scientific life.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Študentské fórum XIII.

  • ISBN

    978-80-7454-293-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    4-10

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Velké Bílovice

  • Datum konání akce

    6. 12. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku