"I have two reports for you: a good one and a bad one, which one do you want to hear first?" Strategy of a child-pupil in communication of a family and a primary school
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43871282" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43871282 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
?Mám pre teba dve správy: dobrú i zlú, ktorú chceš počuť skôr?? Stratégie dieťaťa-žiaka v komunikácii rodiny a primárnej školy
Popis výsledku v původním jazyce
V texte je predložená empirická štúdia, ktorá vznikla na základe kvalitatívne orientovaného výskumného zisťovania. Opisuje, aké komunikačné stratégie používajú deti-žiaci primárneho vzdelávania medzi školou a rodinou. Analýzou dát získaných z interview s8 deťmi-žiakmi, 8 rodičmi a s 2 učiteľkami je extrahovaných niekoľko stratégií, uplatněním, ktorých sa deti snažia taktizovať pri sprostredkovávaní informácií, správ a roznych situácií prebiehajúcich v škole rodičom.
Název v anglickém jazyce
"I have two reports for you: a good one and a bad one, which one do you want to hear first?" Strategy of a child-pupil in communication of a family and a primary school
Popis výsledku anglicky
In this text is presented empirical study, which was based on qualitative research. It describes which communicative strategies are used by children-pupils of primary education between school and family. By analysis of data obtained from interviews with8 children-pupils, 8 parents and 2 teachers was extracted several strategies. Children try to apply these strategies to mediate informations, messages and different situations from school to their parents.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
e-Pedagogium (on-line)
ISSN
1213-7499
e-ISSN
—
Svazek periodika
2014
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
76-88
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—