Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multikulturní kompetence studentů pomáhajícíh profesí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43871836" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43871836 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Multikulturní kompetence studentů pomáhajícíh profesí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace je zaměřena na multikulturní kompetenci studentů pomáhajících profesí. Vyjasňuje terminologickou dichotomii adjektiv multikulturní a interkulturní, definuje multikulturní kompetenci a popisuje vybrané modely multikulturní kompetence. Pozornostsoustředíme především na výzkum multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí, který byl realizován v letech 2013 ? 2014. Cílem bylo odhalit determinanty multikulturní kompetence a na základě vztahů těchto determinant vytvořit model multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí. Validizačnímu procesu jsme podrobili nástroj nazvaný Dotazník multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí (MCSHPS), který na počátku čítal 58 položek. Na základě analýzy obsahu položek dvěma nezávislými odborníky jsme odstranili 9 položek. 49 položek jsme prostřednictvím explorační a konfirmační faktorové analýzy redukovali na finální verzi MCSHPS s 20 položkami. Jako determinanty rozvoje multikulturní kompetence byly určeny: multiku

  • Název v anglickém jazyce

    Multicultural Competence of Helping Profession Students

  • Popis výsledku anglicky

    The book is focused on multicultural competence of helping profession students. It clarifies terminological dichotomy of adjectives multicultural and intercultural, it defines multicultural competence and it describes chosen models of multicultural competence. The attention is especially focused on research on multicultural competence of helping profession students which was realized in 2013 ? 2014. The aim of the research was to discover determinants of multicultural competence and on the basis of itsrelations to create a model of multicultural competence of helping profession students. The research tool called Multicultural Competence Scale of Helping Professions Students (MCSHPS) with 58 items was validated. 9 items were deleted through content analysis by two independent experts. 49 items were reduced through exploratory and confirmatory factor analysis to 20 items MCSHPS version. As determinants of multicultural kompetence development were identified: multicultural activity, mult

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GPP407%2F12%2FP196" target="_blank" >GPP407/12/P196: Determinanty rozvoje multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7454-426-2

  • Počet stran knihy

    112

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy