Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hra a její využití v předškolním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43872336" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43872336 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hra a její využití v předškolním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zaměřuje na hru dětí předškolního věku. Vychází ze vztahu hry a vnitřní motivace člověka, pojednává o opravdové hře a jejím nenahraditelném významu pro rozvoj osobnosti a jedinečnosti dítěte. Opírá se o výsledky výzkumů a představuje postupya náměty, jak využít hru v předškolním vzdělávání v procesu individualizace, proč a jak podporovat spontánní hru, jak plánovat herní činnosti v souladu s předškolním kurikulem v kontextu naplňování cílů předškolního vzdělávání. Publikace se věnuje významu hry, jejímu vývoji i typům hry, pojednává o podnětném, rozvíjejícím prostředí pro hru, hračkách a činnostech učitelky vztahujících se ke hře. Současný pohled na hru dává do kontextu s pojetím hry v minulosti, zaměřuje se na zdůraznění toho, proč je dnes hra v životě dítěte tolik důležitá, jak souvisí s učením a prací člověka, se sebenaplněním, tvořivostí, nezávislostí a samostatností.

  • Název v anglickém jazyce

    Play and its Use in Preschool Education

  • Popis výsledku anglicky

    The publication in hand focuses on play in preschool children. It is based on the relation between play and intrinsic motivation of an individual. The work deals with authentic play and its irreplaceable role in the personality and individuality development of the child. The work builds on research results and presents methods and ideas on how to use play in preschool education within the process of individualisation, how to and why encourage spontaneous play and how to plan play activities in accordance with the preschool curriculum in the context of preschool education objectives and their fulfilment. It emphasises the importance of play, its evolution and the types of play, stimulating and developing environment for play using toys and teacher activities related to play. The monograph puts the current view of play into the historical perspective of the concept of play while highlighting the importance of play in a child's life today and how play is related to one´s learning and work

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-262-0698-9

  • Počet stran knihy

    182

  • Název nakladatele

    Portál

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy