Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímaná obtížnost vybraných výukových a sociálně interakčních činností pedagoga

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43872361" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43872361 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímaná obtížnost vybraných výukových a sociálně interakčních činností pedagoga

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Profesní činnosti učitele jsou odborníky opakovaně vymezovány a zkoumány, přičemž jednou z možností výzkumu je pohled na vnímanou snadnost a obtížnost činností učitele. Příspěvek přináší takto zaměřený průzkum vybraných výukových a interakčních činnostíu studentů učitelství pro mateřské školy a vysokoškolských pedagogů, kteří se podílejí na přípravném vzdělávání budoucích učitelů, s cílem najít případné rozdíly v hodnocení obtíží u daných činností. Výsledkem je shoda v pociťování obtížnosti činností dimenzí jako celku, avšak významné rozdíly v případě několika konkrétních činností.

  • Název v anglickém jazyce

    Perceived Difficulty of Selected Instuctional and Social-interactional Activities of a Teacher

  • Popis výsledku anglicky

    Teacher´s professional activities are repetitively examined and defined and one of the research possibilities consists in perceived ease and difficulties of teacher´s activities. This paper brings such survey of selected teaching and interaction activities of preschool teacher training students and university teachers who participate in preparatory education of future teachers. The aim was to find out the possible differences between both groups of respondents and the result doesn´t show any important difference of perceived difficulty of two dimensions of activities but there are some contrasts in case of particular teaching activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hra je krásnou přípravou k vážným věcem

  • ISBN

    978-80-7435-390-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    267-276

  • Název nakladatele

    Gaudeamus

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    27. 3. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku