Vnímaná obtížnost vybraných výukových a sociálně interakčních činností pedagoga
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43872361" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43872361 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímaná obtížnost vybraných výukových a sociálně interakčních činností pedagoga
Popis výsledku v původním jazyce
Profesní činnosti učitele jsou odborníky opakovaně vymezovány a zkoumány, přičemž jednou z možností výzkumu je pohled na vnímanou snadnost a obtížnost činností učitele. Příspěvek přináší takto zaměřený průzkum vybraných výukových a interakčních činnostíu studentů učitelství pro mateřské školy a vysokoškolských pedagogů, kteří se podílejí na přípravném vzdělávání budoucích učitelů, s cílem najít případné rozdíly v hodnocení obtíží u daných činností. Výsledkem je shoda v pociťování obtížnosti činností dimenzí jako celku, avšak významné rozdíly v případě několika konkrétních činností.
Název v anglickém jazyce
Perceived Difficulty of Selected Instuctional and Social-interactional Activities of a Teacher
Popis výsledku anglicky
Teacher´s professional activities are repetitively examined and defined and one of the research possibilities consists in perceived ease and difficulties of teacher´s activities. This paper brings such survey of selected teaching and interaction activities of preschool teacher training students and university teachers who participate in preparatory education of future teachers. The aim was to find out the possible differences between both groups of respondents and the result doesn´t show any important difference of perceived difficulty of two dimensions of activities but there are some contrasts in case of particular teaching activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Hra je krásnou přípravou k vážným věcem
ISBN
978-80-7435-390-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
267-276
Název nakladatele
Gaudeamus
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
27. 3. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—