Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teacher self-efficacy as aspect of teacher training

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F14%3A43872732" target="_blank" >RIV/70883521:28150/14:43872732 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Vnímaná zdatnosť (self-efficacy) učiteľa ako aspekt jeho profesijnej prípravy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vnímaná zdatnosť (self-efficacy) učiteľa je zaujímavá charakteristika, ktorá môže byť reflektovaná pri modelovaní profesijnej prípravy učiteľa. V príspevku sú predložené niektoré výsledky výskumu vnímanej zdatnosti učiteľov a študentov učiteľstva spolupracovať s rodičmi. Respondenti hodnotia svoje self-efficacy spolupracovať s rodičmi pomerne vysoko, čo vytvára dobré predpoklady na rozvíjanie efektívnych vzťahov školy a rodiny.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher self-efficacy as aspect of teacher training

  • Popis výsledku anglicky

    Self-efficacy of a teacher is the phenomenon interesting to consider in pre-service teacher training. This paper clarifies some of the data collected to understand the self-efficacy of teachers and student teachers related to their collaboration with parents. Respondents rate their self-efficacy to collaborate with parents very high which creates a profitable condition to develop a good quality relationship between the school and the parents.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hra je krásnou přípravou k vážným věcem

  • ISBN

    978-80-7435-390-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    255 - 266

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    27. 3. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku