Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Level of Directivity of the Parenting Style

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873334" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873334 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.113" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.113</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.01.113" target="_blank" >10.1016/j.sbspro.2015.01.113</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Level of Directivity of the Parenting Style

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this study is to provide theoretical and methodological insights into the level of directivity of the parenting style. The paper is focused on families with children who attend either Montessori or traditional classes at primary school and compares any potential differences in the level of directivity of the parenting style. The questionnaire, created by the authors, was used to divide directivity of the parenting styles into three broad areas: (1) autocratic, (2) laissez-faire, and (3) democratic. The differences by gender, age, education and the amount of time parents spend with children were also studied.

  • Název v anglickém jazyce

    The Level of Directivity of the Parenting Style

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this study is to provide theoretical and methodological insights into the level of directivity of the parenting style. The paper is focused on families with children who attend either Montessori or traditional classes at primary school and compares any potential differences in the level of directivity of the parenting style. The questionnaire, created by the authors, was used to divide directivity of the parenting styles into three broad areas: (1) autocratic, (2) laissez-faire, and (3) democratic. The differences by gender, age, education and the amount of time parents spend with children were also studied.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The Turkish Online Journal of Education Technology - August 2015, Special Issue for INTE 2015

  • ISSN

    1303-6521

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2015

  • Číslo periodika v rámci svazku

    8/2015

  • Stát vydavatele periodika

    TR - Turecká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    645-649

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus