Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Construction of the system to judge suprevisor-doctoral student interaction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873629" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873629 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.eriesjournal.com/_papers/article_264.pdf" target="_blank" >http://www.eriesjournal.com/_papers/article_264.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7160/eriesj.2015.080202" target="_blank" >10.7160/eriesj.2015.080202</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Construction of the system to judge suprevisor-doctoral student interaction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The knowledge of interaction between a supervisor and doctoral students brings important consequences for research purposes, for supervisor's evaluation, and for a feedback to a supervisor. In this paper we introduce a descriptive instrument, Inventory of Supervisor Activities, which makes it possible to rate the supervisor's activities. The instrument concentrates on supervisor's activities during interaction with a student in three phases of the doctoral studies: before enrolment of the student, during the study and after completion of the study. The system covers 100 activities, which are hierarchically organized, and which make it possible to obtain a rather complex portrayal of the interaction of the supervisor with the doctoral student. This paper is based on the author's oral presentation at the International Conference of Education, Research and Innovation in Seville, 2014.

  • Název v anglickém jazyce

    Construction of the system to judge suprevisor-doctoral student interaction

  • Popis výsledku anglicky

    The knowledge of interaction between a supervisor and doctoral students brings important consequences for research purposes, for supervisor's evaluation, and for a feedback to a supervisor. In this paper we introduce a descriptive instrument, Inventory of Supervisor Activities, which makes it possible to rate the supervisor's activities. The instrument concentrates on supervisor's activities during interaction with a student in three phases of the doctoral studies: before enrolment of the student, during the study and after completion of the study. The system covers 100 activities, which are hierarchically organized, and which make it possible to obtain a rather complex portrayal of the interaction of the supervisor with the doctoral student. This paper is based on the author's oral presentation at the International Conference of Education, Research and Innovation in Seville, 2014.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science

  • ISSN

    2336-2375

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    44-47

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus