Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FOCUSING DOCTORAL SUPERVISOR’S ACTIVITIES

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63524013" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63524013 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45874/Vysokoskolsky_ucitel_vzdelavani_praktiky_pozice_2019.pdf?sequence=3&isAllowed=y" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45874/Vysokoskolsky_ucitel_vzdelavani_praktiky_pozice_2019.pdf?sequence=3&isAllowed=y</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/vu.2019.2" target="_blank" >10.7441/vu.2019.2</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    ZAMERANIE ČINNOSTÍ ŠKOLITEL'A DOKTORANDOV

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Doktorandské štúdium tvorí významnú časť vysokoškolského štúdia. Jeho pilierom je školiteľ. Cieľom textu je predstaviť činnosti, ktoré má školiteľ doktorandov vykonávať. Sústreďuje sa na hlavné aspekty pôsobenia školiteľa na doktoranda v priebehu jeho štúdia. Na základe analýzy literatúry a opierajúc sa o dlhodobú školiteľskú prax autora bolo vymedzených päť oblastí pôsobenia školiteľa: a) výskumné zameranie, b) odborové zameranie, c) socializačné zameranie, d) osobnostné zameranie a e) motivačné zameranie. Jadro textu tvorí opis týchto zameraní.

  • Název v anglickém jazyce

    FOCUSING DOCTORAL SUPERVISOR’S ACTIVITIES

  • Popis výsledku anglicky

    Doctoral studies form an essential part of university studies, the pillar of which is the supervisor. The text aims to present the activities to be performed by the Ph.D. supervisor. It focuses on the main aspects of a supervisor’s work on a doctoral student during his / her studies. Based on an analysis of the literature and based on the author’s long-term supervising practice, five areas of the supervisor’s work have been identified: a) research orientation, b) discipline orientation, c) socialization orientation, d) personal orientation and e) motivational orientation. The core of the text is a description of these orientations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vysokoškolský učitel - vzdělávání, praktiky, pozice

  • ISBN

    978-80-7454-917-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    23-30

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    11. 4. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku