FOCUSING DOCTORAL SUPERVISOR’S ACTIVITIES
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63524013" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63524013 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45874/Vysokoskolsky_ucitel_vzdelavani_praktiky_pozice_2019.pdf?sequence=3&isAllowed=y" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45874/Vysokoskolsky_ucitel_vzdelavani_praktiky_pozice_2019.pdf?sequence=3&isAllowed=y</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/vu.2019.2" target="_blank" >10.7441/vu.2019.2</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
ZAMERANIE ČINNOSTÍ ŠKOLITEL'A DOKTORANDOV
Popis výsledku v původním jazyce
Doktorandské štúdium tvorí významnú časť vysokoškolského štúdia. Jeho pilierom je školiteľ. Cieľom textu je predstaviť činnosti, ktoré má školiteľ doktorandov vykonávať. Sústreďuje sa na hlavné aspekty pôsobenia školiteľa na doktoranda v priebehu jeho štúdia. Na základe analýzy literatúry a opierajúc sa o dlhodobú školiteľskú prax autora bolo vymedzených päť oblastí pôsobenia školiteľa: a) výskumné zameranie, b) odborové zameranie, c) socializačné zameranie, d) osobnostné zameranie a e) motivačné zameranie. Jadro textu tvorí opis týchto zameraní.
Název v anglickém jazyce
FOCUSING DOCTORAL SUPERVISOR’S ACTIVITIES
Popis výsledku anglicky
Doctoral studies form an essential part of university studies, the pillar of which is the supervisor. The text aims to present the activities to be performed by the Ph.D. supervisor. It focuses on the main aspects of a supervisor’s work on a doctoral student during his / her studies. Based on an analysis of the literature and based on the author’s long-term supervising practice, five areas of the supervisor’s work have been identified: a) research orientation, b) discipline orientation, c) socialization orientation, d) personal orientation and e) motivational orientation. The core of the text is a description of these orientations.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Vysokoškolský učitel - vzdělávání, praktiky, pozice
ISBN
978-80-7454-917-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
23-30
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
11. 4. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—