Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika výuky chronických ran v oboru všeobecná sestra

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873697" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873697 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika výuky chronických ran v oboru všeobecná sestra

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Data poskytují informace o tom, jaký je stav výuky chronických ran v oboru všeobecná sestra. Hlavním cílem průzkumu bylo zjistit, s jakým typem chronických ran se studenti v průběhu výuky setkávají, jaký typ prostředků během praxe při převazech používají, a také s kým rány na praxi převazují. Pomocí didaktického testu byla zjištěna orientace studentů v problematice ošetřovatelské péče o rány. Byl použit nestandardizovaný polostrukturovaný dotazník. Výzkumné šetření bylo provedeno na pěti vyšších odborných zdravotnických školách a čtyřech vysokých školách. Celkem bylo vyhodnoceno 494 dotazníků. Výsledkem je zjištění nejednotnosti ve výuce chronických ran.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching the subject of chronic wounds in the general nurse program

  • Popis výsledku anglicky

    Data provide information on the state of teaching the subject chronic wounds in the general nurse program. The main goal of the research was to find out what type of chronic wounds the students encounter in the course of the program, what type of materials they use for redressing wounds during their practice, and also with whom they cooperate on redressing those wounds. Using a didactic test we established what kind of knowledge the students had in terms of nursing care for wounds. We used a nonstandardized semistructured questionnaire. The research project was carried out at five higher vocational nursing schools and four colleges. A total of 494 questionnaires were evaluated. It was found that teaching the subject of chronic wounds was disunited.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Florence

  • ISSN

    1801-464X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1-2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    17-18

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus