Problematika výuky chronických ran v oboru všeobecná sestra
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873697" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873697 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika výuky chronických ran v oboru všeobecná sestra
Popis výsledku v původním jazyce
Data poskytují informace o tom, jaký je stav výuky chronických ran v oboru všeobecná sestra. Hlavním cílem průzkumu bylo zjistit, s jakým typem chronických ran se studenti v průběhu výuky setkávají, jaký typ prostředků během praxe při převazech používají, a také s kým rány na praxi převazují. Pomocí didaktického testu byla zjištěna orientace studentů v problematice ošetřovatelské péče o rány. Byl použit nestandardizovaný polostrukturovaný dotazník. Výzkumné šetření bylo provedeno na pěti vyšších odborných zdravotnických školách a čtyřech vysokých školách. Celkem bylo vyhodnoceno 494 dotazníků. Výsledkem je zjištění nejednotnosti ve výuce chronických ran.
Název v anglickém jazyce
Teaching the subject of chronic wounds in the general nurse program
Popis výsledku anglicky
Data provide information on the state of teaching the subject chronic wounds in the general nurse program. The main goal of the research was to find out what type of chronic wounds the students encounter in the course of the program, what type of materials they use for redressing wounds during their practice, and also with whom they cooperate on redressing those wounds. Using a didactic test we established what kind of knowledge the students had in terms of nursing care for wounds. We used a nonstandardized semistructured questionnaire. The research project was carried out at five higher vocational nursing schools and four colleges. A total of 494 questionnaires were evaluated. It was found that teaching the subject of chronic wounds was disunited.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Florence
ISSN
1801-464X
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
1-2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
17-18
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—