Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Domácí úkoly pohledem dětí mladšího školního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F16%3A43875221" target="_blank" >RIV/70883521:28150/16:43875221 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Domácí úkoly pohledem dětí mladšího školního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je součástí řešení výzkumného záměru projektu "Rodina a její vliv na učební aspirace žáků základní školy". Cílem je představit problematiku domácích úkolů v kontextu dosavadních výzkumů a současně se zaměřujeme na pojetí a význam domácích úkolů očima dítěte mladšího školního věku. Empirická část příspěvku přináší výzkumná zjištění realizované diskuse v ohniskové skupině vybraných dětí mladšího školního věku. Výsledky kvalitativního šetření poukazují na důležitost "hlasu dítěte" jako reflexe a snahy o pochopení každodenní školní a rodinné reality vnímané dítětem.

  • Název v anglickém jazyce

    Homework look younger schoolchildren

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution is part of the research plan of the project "The family and its influence on the educational aspirations of pupils of primary school." The aim is to introduce the issue of homework in the context of existing research and simultaneously focus on the concept and importance of homework through the eyes of a child under school age. The empirical part of the paper brings research findings carried out discussions in focus groups of selected primary school children. The results of the qualitative survey show the importance of the "voice of the child" as a reflection and effort to understand the everyday school and family reality perceived child.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z konference IGA

  • ISBN

    978-80-7454-636-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    105-112

  • Název nakladatele

    Nakladatelství UTB ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    19. 10. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku