Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Fórum mladých výzkumníků IV.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F16%3A43875239" target="_blank" >RIV/70883521:28150/16:43875239 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Fórum mladých výzkumníků IV.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Editování publikace, která vznikla jako výstup projektu specifického vysokoškolského výzkumu IGA na Fakultě humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Na projektech IGA se kromě pedagogů podílejí studenti magisterských a doktorských studijních programů v oblasti pedagogiky, a ti jsou také autory předložených textů. Fakulta humanitních studií tak mladým, začínajícím výzkumníkům dává příležitost prezentovat svá výzkumná zjištění a diskutovat témata s dalšími studenty i odborníky z pedagogických věd. Díky podobným setkáváním mohou studenti konfrontovat své názory s jinými a poznávat odlišné pohledy na předmět jejich odborného zájmu. Budují, posilují a rozvíjejí metodologické znalosti a především dovednost aplikovat tyto poznatky v praxi. Příspěvky zařazené v tomto sborníku odrážejí snahu mladých výzkumníků probádat oblasti, které jsou aktuálně řešeny v edukační praxi. Zajímají se přitom o různé aktéry, kteří do této reality vstupují - učitele, jejich žáky, sociální pracovníky, ale i rodiče. Nezbývá než popřát, aby jim nadšení, se kterým se pustili do svých badatelských aktivit, vydrželo po celou jejich pedagogickou dráhu, na kterou se vydali. Elán, pedagogický optimismus a touha objevovat nové, dosud nepoznané zákonitosti pedagogických interakcí je hnací silou pedagogické teorie i praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Forum of young researchers IV.

  • Popis výsledku anglicky

    Editiong of the publication, which grew out of the project IGA specific university research at the Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlin. IGA projects, in addition to teachers, students participate in master's and doctoral degree programs in education, and they are also the authors of the submitted texts. Faculty of Humanities and young, novice researchers an opportunity to present their research findings and discuss topics with other students and professionals of pedagogical sciences. Thanks to a similar encounter can Students confront their opinions with others and explore different perspectives on the subject of their professional interest. They build, strengthen and develop methodological knowledge and especially the skills to apply this knowledge in practice. Papers included in this collection reflect the desire of young researchers to explore areas that are currently addressed in educational practice. Interested in a while a variety of actors who enter into this reality - teachers, their students, social workers and parents. We can only hope that their enthusiasm with which embarked on their research activities lasted throughout their teaching career, they went on. Elan, pedagogical optimism and desire to discover new, previously unseen patterns Educational interaction is the driving force of educational theory and practice.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů