Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klima školy ve vztahu k rozvoji resilience žáků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F17%3A63517595" target="_blank" >RIV/70883521:28150/17:63517595 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klima školy ve vztahu k rozvoji resilience žáků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je popsat klima druhého stupně základní školy, které je mnohdy ovlivňováno výskytem rizikového chování. Projevy RICHO se často negativně odrážejí na chování a prožívání žáků. Dále se zaměřujeme na protektivní a rizikové faktory resilience, které v průběhu školního života jedince výrazně ovlivňují jeho schopnost vypořádat se s různými zátěžovými situacemi. V příspěvku budou prezentovány výsledky výzkumného šetření zaměřeného na problematiku klimatu školy a naznačena možnost využití konceptu resilience při ovlivňování klimatu školy.

  • Název v anglickém jazyce

    Climate of school in relationship with the development of pupil resilience

  • Popis výsledku anglicky

    This paper aims to describe climate secondary school, which is often influenced by the occurrence of risky behavior. Rich speeches often reflect negatively on the behavior and experience of pupils. Then we focus on protective and risk factors resilience that during school life greatly affect an individual&apos;s ability to cope with different stressful situations. The paper presents the results of the investigation focused on the issues of school climate and hinted at the possibility of using the concept of resilience in influencing the school climate.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Rodina, tolerancia inakosti a kvalita života detí a mládeže (Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference)

  • ISBN

    978-80-223-4353-4

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    104-112

  • Název nakladatele

    Univerzita Komenského v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    18. 3. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku