Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Undergraduate Multicultural Education in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F17%3A63518356" target="_blank" >RIV/70883521:28150/17:63518356 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.tojet.net/special/2017_12_2.pdf" target="_blank" >http://www.tojet.net/special/2017_12_2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Undergraduate Multicultural Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on undergraduate multicultural education in the education of primary school teachers in the Czech Republic. The aim of this paper is to show the current range of study disciplines focused on this topic and also to compare the frequency and contents with competence that should be acquired by becoming teachers during their study.

  • Název v anglickém jazyce

    Undergraduate Multicultural Education in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on undergraduate multicultural education in the education of primary school teachers in the Czech Republic. The aim of this paper is to show the current range of study disciplines focused on this topic and also to compare the frequency and contents with competence that should be acquired by becoming teachers during their study.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Turkish Online Journal of Educational Technology

  • ISSN

    2146-7242

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2017

  • Číslo periodika v rámci svazku

    December

  • Stát vydavatele periodika

    TR - Turecká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    771-774

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85044710670