Undergraduate Multicultural Education in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F17%3A63518356" target="_blank" >RIV/70883521:28150/17:63518356 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.tojet.net/special/2017_12_2.pdf" target="_blank" >http://www.tojet.net/special/2017_12_2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Undergraduate Multicultural Education in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
This paper focuses on undergraduate multicultural education in the education of primary school teachers in the Czech Republic. The aim of this paper is to show the current range of study disciplines focused on this topic and also to compare the frequency and contents with competence that should be acquired by becoming teachers during their study.
Název v anglickém jazyce
Undergraduate Multicultural Education in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
This paper focuses on undergraduate multicultural education in the education of primary school teachers in the Czech Republic. The aim of this paper is to show the current range of study disciplines focused on this topic and also to compare the frequency and contents with competence that should be acquired by becoming teachers during their study.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Turkish Online Journal of Educational Technology
ISSN
2146-7242
e-ISSN
—
Svazek periodika
2017
Číslo periodika v rámci svazku
December
Stát vydavatele periodika
TR - Turecká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
771-774
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85044710670