Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perception and expected support in physical education teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14510%2F14%3A00075454" target="_blank" >RIV/00216224:14510/14:00075454 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.sportmont.ucg.ac.me/conference2014/conference-proceedings.html" target="_blank" >http://www.sportmont.ucg.ac.me/conference2014/conference-proceedings.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perception and expected support in physical education teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Present study, which this article is based on, is focused on examining of specificities of physical education teachers. The aim of this paper is to introduce the partial results of quantitative research focused on specificities which have been mentionedwith a special respect to support of physical education teachers. It is important to understand what support physical education teachers need and what support do they currently feel. The results can inspire school management and teachers themselves.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception and expected support in physical education teachers

  • Popis výsledku anglicky

    Present study, which this article is based on, is focused on examining of specificities of physical education teachers. The aim of this paper is to introduce the partial results of quantitative research focused on specificities which have been mentionedwith a special respect to support of physical education teachers. It is important to understand what support physical education teachers need and what support do they currently feel. The results can inspire school management and teachers themselves.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů