Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam hraček v edukačním procesu v mateřské škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63521081" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63521081 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam hraček v edukačním procesu v mateřské škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem posterové prezentace je představit strategie dětí předškolního věku pro výběr hraček a hru s nimi v prostředí mateřské školy. Na základě současných teorií hry dítěte předškolního věku bylo záměrem výzkumu ověřit sadu originálních didaktických hraček na pozorované hře dětí předškolního věku.

  • Název v anglickém jazyce

    The importance of didactic toys in preschool educational system

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this poster presentation is to idetify preschool children strategies for choice and play with different didactic toys. Based on current theories of preschool children play, the purpose was to verify a set of original didactic toys.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů