Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vysokoškolská pedagogika v přípravě akademických pracovníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63523676" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63523676 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45874/Vysokoskolsky_ucitel_vzdelavani_praktiky_pozice_2019.pdf?sequence=3&isAllowed=y" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45874/Vysokoskolsky_ucitel_vzdelavani_praktiky_pozice_2019.pdf?sequence=3&isAllowed=y</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7441/vu.2019.3" target="_blank" >10.7441/vu.2019.3</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vysokoškolská pedagogika v přípravě akademických pracovníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie shrnuje zkušenosti z výuky vysokoškolské pedagogiky na FHS UTB

  • Název v anglickém jazyce

    Higher education pedagogy in the preparation of academics

  • Popis výsledku anglicky

    There are still no clear rules covering the educational training of university teachers. At particular universities in the Czech Republic and abroad, we can find significant differences in the concept of university education within the profile of an academic. This study aims to inform about the concept of the Faculty of Humanities in Zlín. It explains the theoretical background of the concept in the Czech Republic and abroad; it explains the aims and content of the study. The author presents selected results of the teaching process as a part of higher education didactics based on one case of a Ph.D. student from her seminar work. It turned out that the doctoral student can apply new approaches to the concept of student and university education. The results of the case study are analyzed, interpreted and discussed so that it is possible to formulate recommendations and suggestions for the implementation of higher education in the future.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Vysokoškolský učitel - vzdělávání, praktiky, pozice

  • ISBN

    978-80-7454-917-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    31-44

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    11. 4. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku