Dětské portfolio v mateřské škole
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63523877" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63523877 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45873/Forum_mladych_vyzkumniku_VI_2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://digilib.k.utb.cz/bitstream/handle/10563/45873/Forum_mladych_vyzkumniku_VI_2019.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.7441/fmv.VII.4" target="_blank" >10.7441/fmv.VII.4</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dětské portfolio v mateřské škole
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaná studie je zaměřena na využití dětského portfolia v mateřské škole, které se již stalo její běžnou součástí. Obsah a funkce tohoto portfolia se však liší v závislosti na cílech, které má plnit. Lise ale také v tom, do jaké míry je do procesu tvorby zapojeno samotné dítě. Studie má tři části. První část textu představuje konceptualizace dětského portfolia, kde jsou v kontextu prezentovány dvě zásadní koncepce. Jedná se o konstruktivistické a pozitivistické pojetí portfolia. Ve druhé části jsou popsány různé druhy portfolia a jeho funkce. V poslední části, tedy v závěru textu, jsou prezentovány výsledky výzkumu, které upozorňují na zatím nevyužité možnosti využívání tohoto nástroje v praxi. Studie je dílčí částí rigorózní práce.
Název v anglickém jazyce
Child´s portfolio in kindergarten
Popis výsledku anglicky
The presented study is focused on the use of children's portfolio in kindergarten, which has already become a common part of it. However, the content and functions of this portfolio vary depending on the objectives it is intended to pursue. However, they also differ in the extent to which the child himself is involved in the creative process. The study has three parts. The first part of the text presents the conceptualization of the children's portfolio, where two fundamental concepts are presented in context. This is a constructivist and positivist conception of the portfolio. The second part describes the different types of portfolio and its functions. In the last part, ie at the end of the text, the results of the research are presented, which draw attention to the as yet untapped possibilities of using this tool in practice. The study is a partial part of the rigorous work.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Fórum mladých výzkumníků VII.
ISBN
978-80-7454-872-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
31-40
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
28. 11. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—