Preservice Teachers´ Evaluation Strategies in Applied Practice Thesis
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F20%3A63526083" target="_blank" >RIV/70883521:28150/20:63526083 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.21125/iceri.2020.1270" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.21125/iceri.2020.1270</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.21125/iceri.2020.1270" target="_blank" >10.21125/iceri.2020.1270</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Preservice Teachers´ Evaluation Strategies in Applied Practice Thesis
Popis výsledku v původním jazyce
The study deals with selected aspects of qualification theses that complete the university phase of preschool teacher professional training. The aim of the study was to find out what strategies preservice teachers choose for the evaluation of proposed applied practice project for preschool children, and how the quality and scope of evaluation methods and tools used changes due to increasing demands on the teaching profession.
Název v anglickém jazyce
Preservice Teachers´ Evaluation Strategies in Applied Practice Thesis
Popis výsledku anglicky
The study deals with selected aspects of qualification theses that complete the university phase of preschool teacher professional training. The aim of the study was to find out what strategies preservice teachers choose for the evaluation of proposed applied practice project for preschool children, and how the quality and scope of evaluation methods and tools used changes due to increasing demands on the teaching profession.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICERI2020 Proceedings
ISBN
978-84-09-24232-0
ISSN
2340-1095
e-ISSN
2340-1095
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
5909-5915
Název nakladatele
IATED Academy
Místo vydání
Valencia
Místo konání akce
Seville
Datum konání akce
9. 11. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—