Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Preservice Teachers´ Evaluation Strategies in Applied Practice Thesis

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F20%3A63526083" target="_blank" >RIV/70883521:28150/20:63526083 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/iceri.2020.1270" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.21125/iceri.2020.1270</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/iceri.2020.1270" target="_blank" >10.21125/iceri.2020.1270</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Preservice Teachers´ Evaluation Strategies in Applied Practice Thesis

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study deals with selected aspects of qualification theses that complete the university phase of preschool teacher professional training. The aim of the study was to find out what strategies preservice teachers choose for the evaluation of proposed applied practice project for preschool children, and how the quality and scope of evaluation methods and tools used changes due to increasing demands on the teaching profession.

  • Název v anglickém jazyce

    Preservice Teachers´ Evaluation Strategies in Applied Practice Thesis

  • Popis výsledku anglicky

    The study deals with selected aspects of qualification theses that complete the university phase of preschool teacher professional training. The aim of the study was to find out what strategies preservice teachers choose for the evaluation of proposed applied practice project for preschool children, and how the quality and scope of evaluation methods and tools used changes due to increasing demands on the teaching profession.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICERI2020 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-24232-0

  • ISSN

    2340-1095

  • e-ISSN

    2340-1095

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    5909-5915

  • Název nakladatele

    IATED Academy

  • Místo vydání

    Valencia

  • Místo konání akce

    Seville

  • Datum konání akce

    9. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku