Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mateřská škola jako „zabalená krabička“: Sonda do předškolního vzdělávání v čase první vlny pandemie covid-19

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F20%3A63526719" target="_blank" >RIV/70883521:28150/20:63526719 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14142/11815" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14142/11815</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2020-2-231" target="_blank" >10.5817/PedOr2020-2-231</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mateřská škola jako „zabalená krabička“: Sonda do předškolního vzdělávání v čase první vlny pandemie covid-19

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pandemie způsobená koronavirem covid-19 zasáhla i mateřské školy (dále MŠ) a podobně jako na ostatních stupních vzdělávání i jejich aktéři krizový stav intenzivně prožívali a denně se potýkali s jeho průběhem a provázejícími okolnostmi. V příspěvku se máme ambici zapojit do diskuse týkající se pandemických opatření a jejich důsledků, a to s důrazem na situaci v předškolním vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Kindergarten as a "packed box". A probe into preschool education during the first wave of the covid pandemic-19

  • Popis výsledku anglicky

    The pandemic caused by the coronavirus covid-19 also affected kindergartens (hereinafter referred to as kindergartens) and, similarly to other levels of education, their actors experienced the crisis intensively and struggled with its course and accompanying circumstances on a daily basis. In this paper, we have the ambition to engage in a debate on pandemic measures and their consequences, with an emphasis on the situation in pre-school education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogická orientace

  • ISSN

    1211-4669

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    30

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    231-241

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus