Mateřská škola jako „zabalená krabička“: Sonda do předškolního vzdělávání v čase první vlny pandemie covid-19
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F20%3A63526719" target="_blank" >RIV/70883521:28150/20:63526719 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14142/11815" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/view/14142/11815</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2020-2-231" target="_blank" >10.5817/PedOr2020-2-231</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mateřská škola jako „zabalená krabička“: Sonda do předškolního vzdělávání v čase první vlny pandemie covid-19
Popis výsledku v původním jazyce
Pandemie způsobená koronavirem covid-19 zasáhla i mateřské školy (dále MŠ) a podobně jako na ostatních stupních vzdělávání i jejich aktéři krizový stav intenzivně prožívali a denně se potýkali s jeho průběhem a provázejícími okolnostmi. V příspěvku se máme ambici zapojit do diskuse týkající se pandemických opatření a jejich důsledků, a to s důrazem na situaci v předškolním vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Kindergarten as a "packed box". A probe into preschool education during the first wave of the covid pandemic-19
Popis výsledku anglicky
The pandemic caused by the coronavirus covid-19 also affected kindergartens (hereinafter referred to as kindergartens) and, similarly to other levels of education, their actors experienced the crisis intensively and struggled with its course and accompanying circumstances on a daily basis. In this paper, we have the ambition to engage in a debate on pandemic measures and their consequences, with an emphasis on the situation in pre-school education.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
30
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
231-241
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—