Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kindergarten as an educational institution from the perspective of parents - review study

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F21%3A63545998" target="_blank" >RIV/70883521:28150/21:63545998 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pdf.upol.cz/fileadmin/users/254/Konference/Sborniky/SBORNIK__2020.pdf" target="_blank" >https://www.pdf.upol.cz/fileadmin/users/254/Konference/Sborniky/SBORNIK__2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.24460109" target="_blank" >10.5507/pdf.21.24460109</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Materská škola ako vzdelávacia inštitúcia z pohľadu rodičov - prehľadová štúdia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hlavnou témou príspevku je prehľadová štúdia zameraná na spoznávanie pohľadu rodičov na vzdelávanie detí v podmienkach materskejškoly. Príspevok prezentuje, ako rodičia vnímajú materskú školu, objasňuje možné príčiny diverzity ich pohľadu na vzdelávanie a súčasne uvádza aké očakávania majú rodičia od materskej školy ako prvej vzdelávacej inštitúcie v živote ich detí. Štúdia je spracovaná na podklade dostupných, prevažne zahraničných výskumov, nakoľko k uvedenej problematike je v našich podmienkach venovaná len minimálna pozornosť.

  • Název v anglickém jazyce

    Kindergarten as an educational institution from the perspective of parents - review study

  • Popis výsledku anglicky

    The main topic of the article is a review study focused on getting to know the parents&apos; view of children&apos;s education in the conditions of kindergarten. The article presents how parents perceive kindergarten, clarifies the possible reasons for the diversity of their views on children&apos;s education and also states what expectations parents have from kindergarten as the first educational institution in the lives of their children. The study is prepared on the basis of available, mostly foreign research, as only minimal attention is paid to this issue in the field of research in our conditions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI

  • ISBN

    978-80-244-6011-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    273-279

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    4. 11. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku