Kindergarten as an educational institution from the perspective of parents - review study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F21%3A63545998" target="_blank" >RIV/70883521:28150/21:63545998 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.pdf.upol.cz/fileadmin/users/254/Konference/Sborniky/SBORNIK__2020.pdf" target="_blank" >https://www.pdf.upol.cz/fileadmin/users/254/Konference/Sborniky/SBORNIK__2020.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.24460109" target="_blank" >10.5507/pdf.21.24460109</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Materská škola ako vzdelávacia inštitúcia z pohľadu rodičov - prehľadová štúdia
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavnou témou príspevku je prehľadová štúdia zameraná na spoznávanie pohľadu rodičov na vzdelávanie detí v podmienkach materskejškoly. Príspevok prezentuje, ako rodičia vnímajú materskú školu, objasňuje možné príčiny diverzity ich pohľadu na vzdelávanie a súčasne uvádza aké očakávania majú rodičia od materskej školy ako prvej vzdelávacej inštitúcie v živote ich detí. Štúdia je spracovaná na podklade dostupných, prevažne zahraničných výskumov, nakoľko k uvedenej problematike je v našich podmienkach venovaná len minimálna pozornosť.
Název v anglickém jazyce
Kindergarten as an educational institution from the perspective of parents - review study
Popis výsledku anglicky
The main topic of the article is a review study focused on getting to know the parents' view of children's education in the conditions of kindergarten. The article presents how parents perceive kindergarten, clarifies the possible reasons for the diversity of their views on children's education and also states what expectations parents have from kindergarten as the first educational institution in the lives of their children. The study is prepared on the basis of available, mostly foreign research, as only minimal attention is paid to this issue in the field of research in our conditions.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI
ISBN
978-80-244-6011-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
273-279
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
4. 11. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—