Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self-Efficacy in the Pre-Gradual Training of Occupational Subject Teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F22%3A63560338" target="_blank" >RIV/70883521:28150/22:63560338 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://czasopisma.marszalek.com.pl/10-15804/tner/1128-tner2022/tner68/8600-tner2022213" target="_blank" >https://czasopisma.marszalek.com.pl/10-15804/tner/1128-tner2022/tner68/8600-tner2022213</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15804/tner.2022.68.2.13" target="_blank" >10.15804/tner.2022.68.2.13</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Self-Efficacy in the Pre-Gradual Training of Occupational Subject Teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study presents a survey of perceived teacher self-efficacy on a sample of future and beginning Slovak secondary school teachers in two research approaches. The research aimed to find out the perceived professional proficiency of teacher students and future teachers in didactic readiness in the context of positive psychology. The obtained data from both groups were compared with foreign research results in this area.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-Efficacy in the Pre-Gradual Training of Occupational Subject Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The study presents a survey of perceived teacher self-efficacy on a sample of future and beginning Slovak secondary school teachers in two research approaches. The research aimed to find out the perceived professional proficiency of teacher students and future teachers in didactic readiness in the context of positive psychology. The obtained data from both groups were compared with foreign research results in this area.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The New Educational Review

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    68

  • Číslo periodika v rámci svazku

    Neuvedeno

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    162-170

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85138519107