Vliv arteterapie na redukci úzkosti ze zahájení studia na vysoké škole v pomáhajících profesích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F24%3A63580719" target="_blank" >RIV/70883521:28150/24:63580719 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Momot2" target="_blank" >https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Momot2</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv arteterapie na redukci úzkosti ze zahájení studia na vysoké škole v pomáhajících profesích
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vlivem arteterapie jako jedné z technik expresivní terapie na hladinu úzkosti u studentů oborů, které se řadí mezi pomáhající profese. Cílem prezentovaného výzkumného šetření je zhodnotit efektivitu arteterapeutických aktivit u studentů programu Všeobecné ošetřovatelství. Výzkumný vzorek představují studenti prvních ročníků programu v prezenční formě studia, neboť zde je ve spojení s přechodem ze střední na vysokou školu nejvyšší pravděpodobnost akademického stresu, s nímž se pojí také vysoká míra úzkosti.
Název v anglickém jazyce
The Effect of Art Therapy on the Reduction of Anxiety about Starting University in the Helping Professions
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the effect of art therapy as one of the techniques of expressive therapy on the level of anxiety in students of helping professions. The aim of the presented research investigation is to evaluate the effectiveness of art therapy activities in students of General Nursing. The research sample represents first year full-time students in the field, as this is where the likelihood of academic stress is highest in conjunction with the transition from high school to college, which is also associated with high levels of anxiety.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
EXPRESÍVNE TERAPIE V SOCIÁLNEJ PRÁCI A SOCIÁLNYCH SLUŽBÁCH ZBORNÍK PRÍSPEVKOV Z MEDZINÁRODNEJ VEDECKEJ KONFERENCIE
ISBN
978-80-555-3397-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
139-147
Název nakladatele
Prešovská univerzita v Prešove
Místo vydání
Prešov
Místo konání akce
Prešov
Datum konání akce
17. 10. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—