Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv arteterapie na redukci úzkosti ze zahájení studia na vysoké škole v pomáhajících profesích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F24%3A63580719" target="_blank" >RIV/70883521:28150/24:63580719 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Momot2" target="_blank" >https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Momot2</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv arteterapie na redukci úzkosti ze zahájení studia na vysoké škole v pomáhajících profesích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá vlivem arteterapie jako jedné z technik expresivní terapie na hladinu úzkosti u studentů oborů, které se řadí mezi pomáhající profese. Cílem prezentovaného výzkumného šetření je zhodnotit efektivitu arteterapeutických aktivit u studentů programu Všeobecné ošetřovatelství. Výzkumný vzorek představují studenti prvních ročníků programu v prezenční formě studia, neboť zde je ve spojení s přechodem ze střední na vysokou školu nejvyšší pravděpodobnost akademického stresu, s nímž se pojí také vysoká míra úzkosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The Effect of Art Therapy on the Reduction of Anxiety about Starting University in the Helping Professions

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the effect of art therapy as one of the techniques of expressive therapy on the level of anxiety in students of helping professions. The aim of the presented research investigation is to evaluate the effectiveness of art therapy activities in students of General Nursing. The research sample represents first year full-time students in the field, as this is where the likelihood of academic stress is highest in conjunction with the transition from high school to college, which is also associated with high levels of anxiety.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    EXPRESÍVNE TERAPIE V SOCIÁLNEJ PRÁCI A SOCIÁLNYCH SLUŽBÁCH ZBORNÍK PRÍSPEVKOV Z MEDZINÁRODNEJ VEDECKEJ KONFERENCIE

  • ISBN

    978-80-555-3397-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    139-147

  • Název nakladatele

    Prešovská univerzita v Prešove

  • Místo vydání

    Prešov

  • Místo konání akce

    Prešov

  • Datum konání akce

    17. 10. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku