Moodle a matematika
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F11%3A%231000432" target="_blank" >RIV/71226401:_____/11:#1000432 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Moodle a matematika
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvky uvedené ve sborníku se věnují problematickým pasážím tvorby e-learningových materiálů v prostředí LMS Moodle a také problémy spojenými s e-learningem jako takovým. Většina článků vznikla v rámci výše zmíněného projektu.
Název v anglickém jazyce
Moodle and Mathematics
Popis výsledku anglicky
The article solves problems with mathematical texts in the Moodle system. What is the advantage and disadvantage of preparationfor e-learning. The aim is to help creating a similar texts in the Moodle system.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
E-learning na VŠ s využitím LMS Moodle
ISBN
978-80-87035-39-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
19-25
Název nakladatele
VŠPJ
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
VŠPJ
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—