Psaní matematického textu v kurzu Finanční matematika v LMS Moodle
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F11%3A%231001723" target="_blank" >RIV/71226401:_____/11:#1001723 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psaní matematického textu v kurzu Finanční matematika v LMS Moodle
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek dává odpověď autorům matematických textů na často kladenou zásadní otázku Jak psát matematické vzorce v LMS Moodle? Nejde o seznam všech dostupných možností, článek seznamuje čtenáře se dvěma rozdílnými způsoby, jak zapisovat v LMS Moodle matematický text bohatý na užití matematických vzorců. První způsob využití MS Equation 3.0 doporučil lektor projektu, druhý způsob vyuţití programu WinEdt si oblíbila pro jeho v článku popsané kvality autorka. Oba uvedené příklady dávají na první pohled esteticky pěkné výstupy a je v možnostech každého uživatele bez hlubších IT dovedností algoritmus jejich použití vstřebat. V závěru je ovšem provedeno jejich srovnání, kdy byl jednoznačně kladen důraz na možnost rychlé následné editace při opravě nalezené chyby či potřebě komplikovaný vzorec zkopírovat a poupravit, abychom se mohli vyhnout zdlouhavému tvoření nového od začátku.
Název v anglickém jazyce
Writing of mathematic texts in Finacial mathematics course in LMS Moodle
Popis výsledku anglicky
This paper gives the answer to authors of mathematic texts for frequently asked question How to write formulas in LMS Moodle effectively? It introduces two different ways of writing of mathematic text rich in mathematic formulas in LMS Moodle: the firstone - using MS Equation 3.0 editor was recommended by the lecturer of the project, the other - using WinEdt editor is recommended the author of this paper. The paper compares these two given examples both providing for the first sight "nice" outputs, which are easy to get familiar with even for users without deeper IT skills, but in the last paragraphs there is the accent put on possibility of quick later editing of often complicated formulas avoiding lengthy building it from the beginning.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
E-learning na VŠ s využitím LMS Moodle
ISBN
978-80-87035-39-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
26-33
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—