Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psaní matematického textu v kurzu Finanční matematika v LMS Moodle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F11%3A%231001723" target="_blank" >RIV/71226401:_____/11:#1001723 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psaní matematického textu v kurzu Finanční matematika v LMS Moodle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek dává odpověď autorům matematických textů na často kladenou zásadní otázku Jak psát matematické vzorce v LMS Moodle? Nejde o seznam všech dostupných možností, článek seznamuje čtenáře se dvěma rozdílnými způsoby, jak zapisovat v LMS Moodle matematický text bohatý na užití matematických vzorců. První způsob využití MS Equation 3.0 doporučil lektor projektu, druhý způsob vyuţití programu WinEdt si oblíbila pro jeho v článku popsané kvality autorka. Oba uvedené příklady dávají na první pohled esteticky pěkné výstupy a je v možnostech každého uživatele bez hlubších IT dovedností algoritmus jejich použití vstřebat. V závěru je ovšem provedeno jejich srovnání, kdy byl jednoznačně kladen důraz na možnost rychlé následné editace při opravě nalezené chyby či potřebě komplikovaný vzorec zkopírovat a poupravit, abychom se mohli vyhnout zdlouhavému tvoření nového od začátku.

  • Název v anglickém jazyce

    Writing of mathematic texts in Finacial mathematics course in LMS Moodle

  • Popis výsledku anglicky

    This paper gives the answer to authors of mathematic texts for frequently asked question How to write formulas in LMS Moodle effectively? It introduces two different ways of writing of mathematic text rich in mathematic formulas in LMS Moodle: the firstone - using MS Equation 3.0 editor was recommended by the lecturer of the project, the other - using WinEdt editor is recommended the author of this paper. The paper compares these two given examples both providing for the first sight "nice" outputs, which are easy to get familiar with even for users without deeper IT skills, but in the last paragraphs there is the accent put on possibility of quick later editing of often complicated formulas avoiding lengthy building it from the beginning.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    E-learning na VŠ s využitím LMS Moodle

  • ISBN

    978-80-87035-39-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    26-33

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku